۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85499186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیراندازی در اطراف سفارت آمریکا در بیروت + فیلم

۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبر: 85499186
تیراندازی در اطراف سفارت آمریکا در بیروت + فیلم

تهران- ایرنا- منابع لبنانی از تیراندازی در اطراف سفارت آمریکا در بیروت خبر دادند.

به گزارش ایرنا، خبرنگار شبکه الجزیره صبح امروز چهارشنبه از تیراندازی به سمت سفارت آمریکا در منطقه عوکر در منطقه جبل در شمال بیروت خبر داد.

شبکه ال بی سی لبنان نیز گزارش داد که صدای تیراندازی به مدت نیم ساعت در اطراف سفارت آمریکا به گوش رسید.

منابع محلی گفتند که مسیرهای منتهی به سفارت آمریکا در شمال بیروت پس از شنیده شدن تیراندازی در اطراف آن شاهد حضور گسترده امنیتی است.

درحالی که خبرنگار شبکه الجزیره از کشته شدن یکی از عوامل تیراندازی به سمت سفارت آمریکا در بیروت خبر داد، ارتش لبنان اعلام کرد که سفارت آمریکا در لبنان هدف تیراندازی از سوی یک فرد با تابعیت سوری قرار گرفت و نیروهای ارتش او را هدف قرار داده و زخمی کردند و این فرد سپس به بیمارستان منتقل شد.

این درحالی است که خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقام امنیتی لبنان بدون ذکر نام گزارش داد: ۴ مهاجم در حمله به سفارت آمریکا شرکت داشتند که یکی از آنها راننده خودرو بود و ۳ نفر دیگر سرنشین خودرو اقدام به تیراندازی کردند.

وی افزود: یکی از مهاجمان کشته و نفر دوم متواری شد و نفر سوم مجروح و توسط ارتش لبنان دستگیر شد.

سفارت آمریکا در لبنان هم در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: تیراندازی صبح امروز با سلاح سبک و نزدیکی ورودی سفارت انجام شده و زوایای حادثه در دست بررسی است.

در بیانیه سفارت آمریکا در لبنان آمده است: در ساعت ۸:۳۴ صبح امروز به وقت محلی، اخباری درباره تیراندازی با سلاح سبک به اطراف ورودی سفارت مخابره شد. تحقیقات جریان دارد و ارتباط قوی با مراجع مجری قانون در لبنان داریم. ساختمان سفارت و کارکنان در امنیت و سلامت هستنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha