هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

تهران- ایرنا- آموزش عالی در حالی روزهای میانه خرداد را سپری کرد که نتایج علمی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳و اسامی معرفی‌شدگان مصاحبه آزمون دکتری اعلام و انتخاب‌رشته کارشناسی ارشد تمدید شد، همچنین مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها برای هماهنگی برگزاری نمایشگاه جذابیت‌های تحصیل در ایران نشست داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، هفته سوم خردادماه مصادف با ایام رحلت بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نام‌نویسی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود. کلاس‌های دانشگاه‌ها هم برای حاض رشدن دانشجویان در آزمون‌های پایان نیمسال تحصیلی تعطیل شد و طی یک یا دو هفته‌ آتی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف با نشستن سر جلسه آزمون پایان نیمسال دوم، سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را به پایان می‌برند.

با وجود این، سازمان ملی سنجش و نظارت بر ارزشیابی آموزش کشور مانند همیشه پرخبر بود. نتایج علمی شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ ظهر پنجشنبه (۱۷ خرداد) اعلام شد. نمرات خام این دو آزمون هم اکنون به صورت مجزا در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است و داوطلبان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یادشده، نمرات خام مکتسبه خود را مشاهده کنند.

اسامی معرفی‌شدگان مصاحبه آزمون نیمه‌متمرکز دکتری ۱۴۰۳ نیز در هفته گذشته اعلام شد. انتخاب‌رشته مقطع کارشناسی ارشد هم آغاز و چندبار تمدید شد و انتخاب رشته آزمون فرهنگیان نیز تا روز جمعه ۱۸ خردادماه ادامه داشت.

انتخاب‌رشته داوطلبان آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نیز در این هفته آغاز شد. همچنین داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده بودند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته در این دانشگاه اقدام کرده بودند، می توانستند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته (عدد ۷ رقمی ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) و کد ملی از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

اختتامیه نشست رایزنان علمی در منزل شهید امیرعبداللهیان

ششمین نشست سالیانه رایزنان علمی کشور با حضور وزیر علوم در تهران برگزار شد و رایزنان علمی بعد از دیدار با مقامات مختلف از جمله معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهور، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در روز پایانی نشست به همراه هاشم داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان با حضور در منزل شهید امیر عبداللهیان با اهدای لوحی به همسر ایشان ادای احترام کردند.

هدف از برگزاری این نشست ارائه گزارش فعالیت رایزنان علمی جمهوری اسلامی در حوزه های دیپلماسی فعال علمی از جمله ارتباطات علمی دانشگاهی، حمایت از دانشجویان، اساتید، اندیشمندان و متخصصان ایرانی خارج از کشور و جذب دانشجویان بین الملل خواهد بود.

مطابق برنامه‌ریزی های انجام شده رایزنان جلسات متعددی با مسئولان دانشگاهی و کشوری داشتند تا علاوه بر ارائه مسائل و مشکلات حوزه فعالیت شان، از ظرفیت و پیشنهادات مسئولان در راستای تقویت حوزه فعالیت خود بهره‌مند شوند.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها در دانشگاه خوارزمی

دومین نشست هماهنگی مدیران و معاونhن بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور در راستای آمادگی برای نمایشگاه جذابیت‌های تحصیل در ایران، در سالن ابوریحان دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

در این نشست حسن بیگی، رئیس دانشگاه، هادی داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، محمدجواد سلمانپور، مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان و دبیر اجرایی نمایشگاه جذابیت‌های تحصیل و جمعی از مدیران و نمایندگان بین‌الملل دانشگاهای وزارت علوم و وزارت بهداشت حضور داشتند.

بیگی به تعهد دانشگاه خوارزمی در کارآمدسازی تعهدات بین‌المللی و ارتقای دستاوردهای علمی اشاره کرده، و اذعان کرد دانشگاه با بیش از ۵۰۰ دانشجوی غیرایرانی، به دنبال ارتقای تعداد دانشجویان بین‌المللی به بیش از ۲۰۰۰ نفر است. همچنین از برنامه‌های توسعه فضای پژوهشی و احداث پژوهشکده فناوری‌های خاص با کمک منابع بین‌المللی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت وزارت علوم و سایر نهادها، این برنامه‌ها به زودی عملیاتی شوند.

وی در پایان تأکید کرد دانشگاه خوارزمی آماده است تا نقش موثری در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیلی در ایران ایفا و به توسعه آموزش عالی در سطح بین‌المللی کمک کند.

سپس سلمانپور به برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیلی دانشگاه‌های ایران اشاره کرد که با هدف ارتقای جذابیت‌های تحصیلی و معرفی دانشگاه‌های پیشرو در عرصه بین‌الملل به سایر دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. مأموریت اصلی وزارت علوم، بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها و تحقق مرجعیت علمی ایران است.

سلمانپور به اهمیت موسسات جذب دانشجویان خارجی اشاره کرد و گفت: این موسسات نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های آموزشی ایران در سطح بین‌المللی دارند.

داداش‌پور نیز گفت: برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی نقش مهمی در جذب دانشجویان بین‌المللی و تسریع در بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها ایفا می‌کند. حضور دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های بین‌المللی شدن و لازمه‌ تحقق مرجعیت علمی است.

ایران باید تا پایان برنامه هفتم توسعه، به ۳۲۰ هزار دانشجوی بین‌المللی دست دست پیدا کند و دانشگاه‌ها باید ۱۰ درصد از سهم دانشجویان خود را به دانشجویان بین‌المللی اختصاص دهند.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره‌ به نمایشگاه جاذبه‌های تحصیل در ایران که در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید بهترین‌های خود را از لحاظ علمی، فناوری، اجتماعی و فیزیکی در این نمایشگاه عرضه دارند.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

راهیابی دانشجویان شریف به مسابقات جهانی برنامه‌سازی دانشجویی

بیست و چهارمین دوره از مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی (ICPC) در منطقه‌ غرب آسیا با حضور ۸۰ گروه از بهترین برنامه‌نویسان دانشجوی دانشگاه‌های مختلف کشور در دانشگاه صنعتی شریف طی دو روز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، چهار تیم از دانشگاه صنعتی شریف موفق شدند جایگاه‌های اول تا چهارم مسابقه را به خود اختصاص دهند. همچنین یک تیم از دانشگاه تهران و یک تیم از دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند رتبه‌های پنجم و ششم مسابقات را کسب کنند.

به این ترتیب تیم بالمر پیک Ballmer Peak از دانشگاه صنعتی شریف جواز حضور در چهل و هشتمین مسابقه جهانی برنامه‌سازی دانشجویی را دریافت کرد. این مسابقات شهریورماه سال‌جاری در کشور قزاقستان برگزار می شود.

این مسابقه که از سال ۱۹۷۷ توسط انجمن معتبر ای‌سی‌ام با هدف ارتقای توانایی برنامه‌نویسی گروهی در بین دانشجویان بنا نهاده شده است، هر ساله به‌صورت منطقه‌ای در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود و برندگان مسابقات منطقه‌ای به مرحله‌ی جهانی راه می‌یابند.

از سال ۱۳۷۸ که تهران میزبان مسابقات منطقه‌ای غرب آسیا بوده است، دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از سایت‌های منطقه‌ی غرب آسیا میزبان تیم‌های مختلف از داخل و خارج کشور بوده است. امسال نیز دانشگاه صنعتی شریف با همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه دانش‌بنیان هزاردستان میزبان این رقابت‌ها بود.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

اسامی معرفی‌شدگان مصاحبه آزمون نیمه‌متمرکز دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد

عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گفته وی نتیجه انتخاب رشته متقاضیانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ کدرشته‌محل‌های انتخابی خود را ثبت کرده‌اند از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده است و متقاضیانی که در کدرشته‌محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره مصاحبه دانشگاه هستند، لازم است مطابق برنامه‌زمانی اعلام شده برای انجام مصاحبه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

براساس این گزارش ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند، از این تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۸۹ هزار و ۱۲۱ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند که در این مرحله ۴۵ هزار و ۱۳۴ متقاضی برای مرحله ارزیابی تخصصی به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حداقل برای یک کد رشته محل معرفی شده‌اند.

آزمون مقطع دکتری نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳، چهارم اسفند ۱۴۰۲ در ۱۵۴ شهر کشور؛ شامل ۱۸۶ حوزه اصلی و ۵۶۸ حوزه فرعی در هفت گروه امتحانی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار شد.

همچنین در این آزمون بر اساس آمار سازمان سنجش آموزش کشور ۱۵۱ هزار و ۶۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۶۷ هزار و ۵۶۴ نفر (۴۵ درصد) زن و ۸۴ هزار و ۷۹ نفر (۵۵ درصد) مرد بودند. افزون بر این، بر اساس آخرین آمار سازمان سنجش حدود ۱۲۸ هزار نفر از این افراد برای شرکت در آزمون کارت دریافت کردند.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

ایرانداک در رشته زبان‌شناسی رایانشی دانشجو می‌پذیرد

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در رشته کارشناسی ارشد زبان‌شناسی رایانشی از مهرماه سال ۱۴۰۳ و هم‌زمان با سال تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیرد.

این پژوهشگاه با کسب مجوز از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایرانداک در رشته کارشناسی ارشد زبان‌شناسی رایانشی از مهرماه سال ۱۴۰۳ و هم‌زمان با سال تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیرد.

زبان‌شناسی رایانشی یا رایانه‌ای حوزه‌ای میان‌رشته‌ای است که می‌کوشد با بهره‌گیری از روش‌های آماری و قاعده‌بنیاد، به مدل‌سازی زبان طبیعی بپردازد. این رشته پل ارتباطی میان علوم رایانه و زبانشناسی است. هدف از راه‌اندازی این رشته ایجاد تعامل میان متخصصان علوم زبانشناسی و علوم رایانه و مهندسی رایانه برای تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه پردازش زبان طبیعی است.

در این راستا پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با هدف انجام پژوهش‌های مرتبط با پردازش زبان طبیعی، در سال ۱۳۹۵ گروه زبانشناسی رایانشی را در پژوهشکده علوم اطلاعات تأسیس کرده است. کاربرد فناوری پردازش زبان طبیعی در پردازش متن و تهیه پیکره‌های صرفی و نحوی زبانی، آموزش در سطح تحصیلات تکمیلی و انجام پژوهش‌های نظری و کاربردی در حوزة پردازش زبان طبیعی از دیگر اهداف راه‌اندازی این گروه بوده است.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

روزهای پرکار سازمان سنجش

سازمان سنجش کشور در روزهای میانی خردادماه روزهای پرکاری را سپری کرد. در این بازه زمانی ثبت نام مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم دانشگاه فرهنگیان تا ۱۸ خردادماه تمدید شد.

همچنین انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (شنبه) آغاز شد و تا روز چهارشنبه (۱۶ خرداد) ادامه داشت.

براساس اعلام سازمان سنجش کشور انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ که از ۱۲ خردادماه شروع و تا ۱۶ خردادماه ادامه داشت ۶۳ هزار نفر از افراد مجاز شده انتخاب رشته کردند. انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه فرهنگیان نیز تا پایان ۱۸ خردادماه انجام شد و براساس اعلام سازمان سنجش ۳۶۷ هزار نفر از داوطلبان موفق به انتخاب رشته شدند.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

تمدید نام‌نویسی در آزمون مترجم رسمی قوه قضائیه

پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ و با توجه به اعلام معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از متقاضیانی‌که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۳/۱۲) برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده بتوانند تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ ثبت نام کنند.

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی دانشجوی

بر اساس اعلام مدیر تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، پس از انجام اقدامات اداری لازم و پیگیری‌های مکرر در چند ماه گذشته، پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ قطعی شد.

عنوان کدهای اختصاصی در دفترچه شماره ۲ انتخاب رشته‌های کارشناسی ارشد شامل رشته ژئو فیزیک- زلزله‌شناسی (۴ سهمیه اختصاصی)، رشته مهندسی عمران-زلزله (۱۱ سهمیه اختصاصی) و رشته مهندسی عمران- زلزله (۴ سهمیه مشترک) با (دانشگاه علم و صنعت) است.

همچنین پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از سال ۱۳۹۹ به علت اختصاص نیافتن سهمیه لازم متوقف شده بود.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

ارائه راه‌حل برای چالش‌های کشور در «گفتاورد ملی نخبگان»

نخستین گفتاورد ملی نخبگان با شعار نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان با هدف تعامل نخبگان، مدیران و مردم در چهار مرحله برگزار می‌شود که در مرحله اول آن، شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در پنج محور اصلی شامل حوزه‌های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حمرانی هوشمند ارائه می‌ کنند. محتواهای ارسالی بعد از ارزیابی اولیه در قالب پوستر در هشت پهنه از کشور به نمایش درمی‌اید و از این تعداد هشت برگزیده معرفی می‌شوند.

این نمایشگاه ها که در ۸ پهنه از کشور برگزار می شود، فرصتی برای انتخاب هشت اثر برگزیده است که فاصله زمانی هر رقابت با مرحله بعدی، حدود ۴۰ روز است و برگزیده های مرحله نیمه نهایی به بعد، عضو خانه نخبگان می شوند. جایی که فرصت اثرگذاری با تعامل مستمر با مدیران و مسئولان برقرار می‌شود.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

برگزیدگان مسابقات ملی ارائه ۳ دقیقه‌ای «سدید» معرفی شدند

مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه‌دقیقه‌ای «سدید» ویژه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان تهران به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت در ۵ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله، اختراع و طرح‌های پژوهشی برگزار شد.

در این رقابت که با حضور بیش از ۴۰ نفر از دانشجویان از دانشگاه‌های تهران، علوم پزشکی تهران، علم و صنعت، شهید بهشتی، الزهرا (س) و صنعتی شریف برگزار شد، منتخبان این دوره از مسابقات معرفی و ۳ نفر برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند. در این دوره از مسابقات با آراء هیات‌داوران، ۳ نفر به‌عنوان برگزیده و ۳ نفر به‌عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند که در پایان مراسم از آن‌ها تجلیل شد.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

اخذ مجوز رشته‌های داروسازی و. فیتوشیمی در پژوهشکده گیاهان دارویی

رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، از اخذ مجوز دو رشته مهندسی داروسازی و فیتوشیمی در مقطع کارشناسی ارشد با مشارکت و همکاری دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد.

رضا غفارزادگان گفت: این پژوهشکده با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن تولید کنندگان داروهای طبیعی، با تامین استانداردهای لازم از جمله اعضای هیات علمی مرتبط، موفق به اخذ مجوز راه اندازی دو رشته مهندسی داروسازی و فیتوشیمی در مقطع کارشناسی ارشد شده است.

وی افزود: این همکاری سه جانبه که توسط بخش آموزش، پژوهش و صنعت شکل گرفته، در راستای کاربردی کردن علوم و برای نخستین بار در نظام آموزش عالی کشور روی داده است.

هفته پُرخبر سازمان ملی سنجش/ برگزاری نشست مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها

اعلام نحوه ثبت‌نام الکترونیکی مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دکتری دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای نحوه ثبت نام الکترونیکی معرفی شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی و دستیاری دامپزشکی دانشگاه تهران سال ۱۴۰۳ جهت شرکت در ارزیابی آموزشی و پژوهشی اعلام کرد.

ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از روز چهارشنبه (۱۶ خردادماه ۱۴۰۳) تا روز دوشنبه (۲۱ خردادماه ۱۴۰۳) خواهد بود و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس ems۲.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون (مصاحبه) از روز شنبه (۲۶ خردادماه) تا روز دوشنبه (چهارم تیرماه) مطابق با جدول برنامه زمان بندی مصاحبه، برگزار می‌شود. داوطلبان باید جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از مکان و زمان دقیق مصاحبه به سایت دانشکدگان / دانشکده / پردیس / مرکز / مؤسسه مربوط مراجعه کنند.

برگزاری پویش «روایت سرخ»

مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری پویش «روایت سرخ» با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در این پویش روایت‌ها و آثار دانشگاهیان پیرامون هشت شهید خدمت بررسی خواهد شد.

این آثار در قالب یادداشت، دل نوشته، شعر، پوستر، عکس، نماهنگ و پادکست به دبیرخانه پویش ارسال می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha