رسیدگی به ۱۳۸۵ درخواست مردم استان بوشهر  در سفرهای شهرستانی

بوشهر_ ایرنا_ معاون سیاسی، امنیای و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: 1385 نفر از مردم استان به صورت مستقیم در سفرهای شهرستانی کاروان خدمت و در میزهای ارتباط مردمی، مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ملاقات و به درخواست‌های آنان رسیدگی شده است.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 39 درصد کل ملاقات شوندگان سفرهای شهرستانی در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی بوده است.

وی افزود: بیشترین ملاقات در دشتستان با 270 نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان دشتی با 60 نفر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: موضوعات مطرح شده در این ملاقات‌ها بیشتر مربوط به تسهیلات قرض الحسنه ضروری، کارگشایی، درمان، مساعدت بلاعوض، اشتغال و تسهیلات خود اشتغالی بوده است.

پورات گفت: در زمینه تسهیلات قرض الحسنه ضروری، کارگشایی و درمان مبلغ ۳۸ میلیارد ۶۳۰ میلیون ریال تسهیلات توسط استانداری بوشهر، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی پرداخت و یا در حال پرداخت است.

وی عنوان کرد: همچنین در میز ارتباط مردمی شهرستان‌ها ۶ میلیارد و ۴۹۰ میلبون ریال مساعدت بلاعوض توسط کمیته امداد امام و بهزیستی به متقاضیان پرداخت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در حوزه تسهیلات خوداشتغالی نیز ۱۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال توسط ادارات مربوطه پرداخت شد.

پورات عنوان کرد: در این سفرها ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن، یک میلیارد ریال پرداخت فاکتورهای درمانی، اعطای بسته‌های معیشتی به نیازمندان و اهدا پنج دستگاه ویلچر به مددجویان کمیته امداد امام و بهزیستی انجام شد.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای ایجاد اشتغال جوانان در کمیته ویژه جذب 50 درصد نیروی بومی پیگیری و اقدامات موثری انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha