۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85499307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب الله با موشک یک پایگاه دیگر ارتش اسرائیل را هدف قرار داد

تهران- ایرنا- حزب الله لبنان در ادامه عملیات های خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی، یک پایگاه دیگر این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی با موشک هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه ۵ ژوئن ۲۰۲۴ ، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه پایگاه نظامی «برکه ریشا» با موشک هدف قرار دادند.

همزمان منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی از لبنان خبر دادند.

این درحالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از «گرشون هاکوهن» ژنرال ذخیره و فرمانده لشکر سابق ارتش رژیم صهیونیستی به وخامت اوضاع در شمال فلسطین اشغالی اشاره کردند.

این ژنرال صهیونیست گفت: اوضاع در شمال خطرناکتر از جنوب است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به‌ ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha