فعال سیاسی اصولگرا: شهید آیت‌الله رییسی پرچم‌دار حرمت و متانت بود

قزوین - ایرنا - معاون بانوان شورای وحدت اصولگرایان قزوین گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در تمام مناظرات انتخاباتی پرچم‌دار ادب، حرمت و متانت بود و در واکنش به انتقادها با صبوری رفتار می‌کرد.

بتول نظرپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی انسانی دلسوز، دغدغه مند و مردمی بود و در تلاش برای رفع مشکلات مردم با سفر به استان‌ها، روستاها و نقاط دور افتاده کشور، مسایل آنها را مرتفع می‌کرد.

وی ادامه داد: آیت الله رییسی با روحیه جهادی و صادقانه و ولایت مدارانه در جایگاه ریاست جمهوری خدمت کرد و در همه مسایل از فرمایشات مقام معظم رهبری بهره گرفت.

نظرپور با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی همواره به فکر محرومان و مستضعفان داخل و خارج از کشور بود، توضیح داد: ایشان همانند یک سرباز در خدمت نظام بود و با سرکشی به همه نقاط کشور برای تهیه مسکن افراد نیازمند فعالیت می کرد.

این فعال سیاسی به خدمات ارزنده شهید آیت الله رییسی پرداخت و اضافه کرد: مساله تامین واکسن ویروس کرونا در داخل کشور و توافقات تجاری و اقتصادی با کشورهایی همانند چین، روسیه، هند و حتی عربستان از خدمات قابل توجه ایشان در طول سه سال خدمت است.

وی نظرپور با بیان اینکه شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در خصوص موضوع مسکن بسیار دغدغه مندانه عمل کردند، خاطرنشان کرد: رییس جمهور شهید وعده ساخت چهار میلیون مسکن را دادند که تاکنون بیش از ۲ میلیون واحد مسکونی ساخته شده است.

معاون بانوان شورای وحدت استان قزوین ضمن بیان اینکه شهیدان همواره زنده هستند و جایگاه بسیار بالایی در نزد خداوند دارند، خاطرنشان کرد: خواست و مشیت الهی این بود تا شهید مردمی آیت الله رییسی و هیات همراه در راه خدمت جهادی به درجه شهادت برسند و در یادها ماندگار شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha