۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85499500
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۳۱ سارق و خریدار اموال سرقتی در گیلان دستگیر شدند

۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85499500
۳۱ سارق و خریدار اموال سرقتی در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق و ۲۰ مالخر در طرح عملیاتی ۲ روزه کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، افزود: در این طرح ۲ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۱ سارق و ۲۰ مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند و به همراه مالخران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سارق سابقه‌دار در لاهیجان گیلان دستگیر شد

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: این فرد به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت‌ مختلف در روستاهای اطراف شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و تعقیب سرنخ‌ها یک متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از شناسایی خودرو این فرد حین سرقت از یک ساختمان نیمه کاره خبر داد و گفت: سارق ۳۴ ساله در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و در حال احداث و چهار فقره سرقت خرد نیز اعتراف کرد و به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha