۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبر: 85499532
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار خمین: رسیدگی به مناطق محروم رویکرد مکتب شهدای خدمت است

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار رویکرد مکتب شهدای خدمت است و رییس جمهور نیز در این راه به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، «حمید کمانکش» روز چهارشنبه در نشست شورای اداری خمین، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات مناطق کم برخوردار همکاری خود با مدیران این مناطق را ادامه دهند و اقدامات این محلات را وارد بوروکراسی اداری نکنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی براساس وظایف خود درباره محلات کم برخوردار عمل می‌کنند اما مدیران این محلات دارای انگیزه معنوی هستند.

فرماندار خمین با اشاره به برگزاری انتخابات هشتم تیرماه گفت: روسای ادارات تا زمان انتخابات با توان مضاعف وظایف خود را انجام دهند و مسائل ادارات در درون اراده رفع شود.

کمانکش افزود: سلامت و مشارکت وظایف برگزارکنندگان انتخابات پیش رو است که رضایتمندی مردم در معیار مشارکت تاثیرگذار است و معیار سلامت با رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات محقق می‌شود.

وی ادامه داد: ما فقط برگزارکننده انتخابات هستیم و مکتب خدمت جایگاه والاتری از طرفداری از افراد دارد.

فرماندار خمین با تاکید برهمکاری کامل ادارات در برگزاری انتخابات پیش‌رو، ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور اقشار مختلف مردم در راستای مشارکت حداکثری برنامه‌ریزی شده است.

کمانکش با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی خمین در برگزاری ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل در این شهرستان گفت: برنامه‌ها پرمحتوا و حضور مردم نیز در این برنامه‌ها پرشور بود.

نماینده مردم خمین در مجلس دوازدهم نیز در این نشست بر گفتمان خدمت که شهید جمهور پایه گذاری کرد تاکید کرد و گفت: تعامل با سران قوا و مدیران کل وزارتخانه‌ها آغاز شده که انتظار می‌رود نتیجه آن در حوزه انتخابیه دیده شود.

«محمد بیات» وظیفه نماینده مجلس را قانونگذاری دانست و ادامه داد: با توجه به سهم کم اعتبارات شهرستانی، ادارات باید اعتبارات ملی را پیگیری کنند.

وی اظهار کرد: پاسخگویی به ارباب رجوع، نظارت و پیگیری از وزارت مربوطه از وظایف مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت‌بندی قوانین و لوایح راهکار حل مشکلات شهرستان در زمینه‌های مختلف است.

بیات اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع واجب است و دستگاه‌های اجرایی نباید نگاه قومیتی به مراجعه کنندگان داشته باشند.

وی گفت: پس از خون شهدا، مدیون مردم هستیم و اگر مدیری توانمندی رسیدگی به مشکلات مردم را ندارد، مسئولیت خود را ترک کند.

بیات تصریح کرد: مدیران ادارات قوانینی که مانع ارائه خدمات به مردم هستند را شناسایی کنند و در ارتباط با پیگیری کار مردم کوتاهی نکنند.

وی تاکید کرد: شبکه‌های اجتماعی خمین نیازمند نظارت بیشتر هستند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: نارضایتی مردم از وضعیت بهداشت و درمان قابل پذیرش نیست و باید هرچه سریعتر تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان جدید خمین نصب شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است و توپخانه رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن به شدت وارد عمل شده است.

سرهنگ پاسدار «مهدی نباتی» ادامه داد: پنج محله کم برخوردار در شهرستان خمین وجود دارد و نشست‌های برگزار شده با هدف ساماندهی این محلات ۱۰۰ مصوبه داشته که برای اجرا باید تمامی بخش‌ها همکاری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین تاکید کرد: خدمت‌رسانی در راستای رضایتمندی مردم در این مناطق یکی از عوامل افزایش مشارکت در انتخابات است.

شهرستان خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در ۶۵ کیلومتری جنوب اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha