امام جمعه یزد: ستادهای نماز جمعه، مردم را در جریان خدمات نظام قرار دهند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه ستادهای نماز جمعه، مردم را در جریان خدمات نظام قرار دهند، گفت: این ستادها تمام برنامه‌های فرهنگی و خدمات اجتماعی که به مردم ارائه می‌دهند را با کار رسانه‌ای قوی و مناسب اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری " روز چهارشنبه در نشست فصلی ائمه جمعه استان که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مهریز برگزار شد با قدردانی از ائمه جمعه و ستادهای نمازجمعه مناطق مختلف ادامه داد: کارهای فرهنگی و رسانه‌ای جزو مسائل مهمی است که نباید در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی فراموش شود و خیلی دارای اهمیت است.

امام جمعه یزد بیان کرد: ستادهای نمازجمعه در هر منطقه و شهرستان در واقع دروازه ورودی مراسم نمازجمعه هستند و باید خدمات افزایش یابد و همچنین فعالیت‌ها منعکس شود.

وی گفت: اهمیت دادن به محتوای خطبه‌ها خیلی اهمیت دارد و ستادهای نمازجمعه باید به درجه‌ای از پویایی برسند تا جهش ویژه‌ای که مدنظر مقام معظم رهبری است اتفاق بیفتد.

امام جمعه یزد: ستادهای نماز جمعه، مردم را در جریان خدمات نظام قرار دهند

همچنین مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: ستادهای نمازجمعه باید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند و برنامه‌های مختلفی برای اعضای خانواده تدارک ببیند تا هم جذابیت مراسم بیشتر شود و هم خدمات اجتماعی در بستر نمازجمعه برای مردم محقق شود تا شاهد حضور حداکثری مردم در این آیین سیاسی عبادی باشیم.

حجت‌الاسلام " سید جمال‌الدین نجم الهدی " افزود: ما باید به جوانان و به فعالیت‌های آنان باور داشته باشیم چرا که در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی عمدتا جوانان بودند که جنگ را اداره و نگذاشتند ذره‌ای از این خاک و مرز و بوم به دست دشمنان بیفتد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون باید برای اعتلای بیشتر و موفق‌تر مراسم‌های نمازجمعه از جوانان استفاده حداکثری شود که بسیار مهم و اهمیت خاص دارد.

در ۲۷ نقطه استان یزد نمازجمعه اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha