مدیران با کار میدانی به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند

ایلام - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران به دور از پشت میزنشینی و تئوری‌پردازی، با کار میدانی، به صورت مصداقی و با اولویت‌بندی به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشند.

به گزارش ایرنا، "اسدالله چراغی" روز چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش موسیان با تسلیت ارتحال امام امت(ره) و شهادت رئیس جمهور و همراهان، اظهار کرد: رسالت و مأموریت مجلس در ریل‌گذاری قوانین درست و گره ‌گشایی از مشکلات مردم است که با جدیت توسط خادمان مردم دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای صحیح قانون منجر به رفع مشکلات خواهد شد، ابراز کرد: قوه مقننه از طریق قانون‌گذاری و نظارت بر حُسن اجرای قوانین، شرایط لازم را برای دولت در راستای رفع مشکلات فراهم می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در دهلران و بخش‌های این شهرستان، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، باید اولویت‌ها منطقه را در حوزه مختلف شناسایی و با برنامه‌ریزی موضوعات را پیگیری و در جذب اعتبارات همت کنند.

چراغی از پیگیری مشکلات حوزره انتخابیه از طریق مسئولان ارشد کشور و وزار خبر داد و تصریح کرد: در این مدت مشکلات حوزه انتخابیه را احصا و اولویت هر شهر و بخشی و طریقه جذب اعتبارات نیز رصد و پیگیری شده است.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های چهار گانه در حوزه های بهداشت، راه، کسب و کار و کشاورزی در شهرستان دهلران تاکید کرد و گفت: چهار نفر مدیر کاربلد و توانمند این کارگروه‌ها را مدیریت و بدون وقفه مشکلات حوزه کارگروه خود را دنبال کرده و بایستی به نتیجه برسانند.

مدیران با کار میدانی به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات کشاورزان در حوزه پرداخت بهای گندم، ابراز کرد: امیدوار است این مشکل به زودی برطرف شود.

وی با اشاره به محرومیت‌های حوزه جنوب استان ایلام در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه توسعه صنعتی، گفت: این منطقه با وجود ظرفیت‌ها و داشته‌های کم نظیر، محروم است و به صورت جدی، دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

چراغی به پیگیری‌های انجام شده در خصوص چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران اشاره کرد و افزود: این امر باید به صورت عملیاتی و اجرایی دنبال شود و لاکپشتی کار کردن در این زمینه قابل قبول نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیران با جدیت، با برنامه و اولویت بندی، مشکلات را پیگیری کنند و از روزمرگی و پشت میز نشینی خارج و میدانی کار کنند.

وی بر ضرورت احداث بیمارستان جدید دهلران تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های نفت و گاز در منطقه، اولویت جذب و بکارگیری در این صنایع، باید با افراد بومی منطقه باشد.

فرماندار ویژه دهلران نیز در این نشست با قدردانی از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع شورای اداری بخش موسیان، ابراز کرد: پیگیری امورات با اولویت در هر بخشی می‌تواند نقش موثری در رفع مشکلات مردم و تسریع در امور مردم داشته باشد.

"لطیف صادقی" افزود: رفع مشکلات آب شرب روستاهایی که زیر نظر قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری وزارت نیرو انجام می شود، نیازمند تسریع در پیگیری برای تزریق اعتبارات لازم است.

وی بر تقسیم اعتبارات بر اساس شاخص جمعیت اشاره کرد و افزود: ما با تلاش مضاعف و لحاظ کردن محرومیت به خوبی در جذب اعتبارات عمل خواهیم کرد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به استفاده این شهرستان از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت، اظهار کرد: تسریع در اجرای پروژه‌ها نیازمند پیگیری برای تامین و اختصاص اعتبارات لازم است و تعامل و هم افزایی همه مسئولان در این زمینه بسیار موثر است.

مدیران با کار میدانی به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند

صادقی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و پرهیز از شروع پروژه‌های جدید از اولویت‌های شهرستان است،.

امام جمعه دهلران نیز با گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، قیام ۱۵ خراد و شهادت رئیس جمهور، بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و گفت: مردم دهلران و به ویژه مردم موسیان در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند و شایسته بهترین خدمات هستند.

حجت الاسلام "سید محسن موسوی" از نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروه ویژه برای شهرستان به منظور رایزنی با مسئولان کشوری و استانی برای رفع مشکلات شد و افزود: باید مشکلات کشاورزان حل و فصل و موانع تولید رفع شود تا کشاورزان با رغبت بیشتر کار کنند.

وی با تاکید بر توجه مسئولان برای تامین به ادوات کشاورزان و بیمه کشاورزی، ابراز کرد: باید بستر لازم برای جذب پیمانکاران بومی برای اجرای طرح‌های صنعتی و حوزه نفت و گاز در این شهرستان و پرداخت حق آلایندگی صنایع فراهم شود.

وی به مشکلات مدارس و توجه به فضاهای فیزیکی و تجهیزات آموزشی اشاره کرد و افزود: توجه به امکانات ورزشی و همچنین جاده ها، آب شرب، بهداشت و درمان شهرستان بایستی به صورت ویژه دنبال شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست، "ایرج جامخانه" بخشدار موسیان نیز به خدمات و اقدامات دولت در این بخش اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به این بخش به لحاظ اعتبارات شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha