۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85499645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله چهار تنی مغز بادام قاچاق در لرستان توقیف شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85499645
محموله چهار تنی مغز بادام قاچاق در لرستان توقیف شد

خرم آباد _ ایرنا _ فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله چهار تن و ۳۸۶ کیلوگرمی مغز بادام درختی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان توقیف شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس سردار یحیی الهی روز چهارشنبه داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مفاسد اقتصادی، در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک و آنرا توقیف کردند.

وی افزود: چهار تن و ۳۸۶ کیلوگرم مغز بادام درختی قاچاق فاقد مجوز در بازرسی از این خودرو که از استان های جنوبی به پایتخت بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، تاکید کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است از شهروندان خواست، با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

کشف ۷۵ کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیس لرستان و خوزستان

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف خودرو حامل ۷۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و خوزستان خبرداد.

سردار الهی اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و خوزستان با اشراف اطلاعاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه خودروی سمند مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سمند در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی استان های جنوبی کشور به استان های مرکزی می باشد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی خودروی مورد نظر را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی توقیف و در بازرسی از آن ۷۵ کیلو گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار الهی د با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha