۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85499694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات هندبال زنجان: جذب حامی مالی بزرگترین مشکل هندبال استان است

زنجان - ایرنا - رییس هیات هندبال استان زنجان گفت: نبود حامی مالی بزرگترین مشکل هندبال استان است که موجب سلب انگیزه‌های ورزشکاران و هدایت آنها به استان‌های دیگر می‌شود.

محمدجواد پازوکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:متاسفانه معضل همیشگی ورزش استان زنجان نبود حامی مالی است و همین مساله موجب شده حتی رشته های خاص این شهر نیز برای حضور قدرتمندانه در سطح ملی با مشکلاتی مواجه باشند.

وی خاطر نشان کرد:از سوی دیگر ممنوعیت تیمداری هیات های ورزشی به ویژه هندبال موجب شده ورزشکاران رده های سنی نونهال و نوجوان انگیزه کافی برای فعالیت نداشته باشند و همین موضوع مشکلات را بیشتر کرده است.

پازوکی اضافه کرد: البته موضوع ممنوعیت تیمداری هیات های ورزشی تنها به هندبال اختصاص ندارد و تمامی هیات های ورزشی را در بر می گیرد.

رییس هیات هندبال استان زنجان با بیان اینکه این رشته ورزشی در استان سال گذشته با تمامی مشکلات وضعیت خوبی داشت، اضافه کرد: اعزام تیم دسته یک بانوان و دسته ۲ آقایان به رقابت ها و شرکت نوجوانان هندبالیست در لیگ آیندگان از جمله کارهای مهم سال گذشته بود.

این مسوول ورزشی با تاکید بر اینکه امسال حضور در میادین مختلف با افزایش هزینه ها دشوارتر شده است، ادامه داد: پارسال ۱۸۰ ورزشکار رشته هندبال در رده های مختلف سنی به مسابقات اعزام شدند که بررسی ها نشان می دهد این میزان در سال جاری به شدت کاهش می یابد.

وی با اشاره به مساعدت های مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان از هیات های ورزشی، اظهار داشت: اگر همین کمک محدود نیز انجام نشود هیات های ورزشی با مشکل جدی مواجه می شوند.

پازوکی افزود: اعزام هر تیمی به رقابت های کشوری نیازمند بازی های تدارکاتی و برگزاری اردو است که با این وضعیت مالی نمی توان برای تیم ها برنامه مناسبی را اجرا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha