۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85499725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قرچک بر تسریع در تکمیل دو طرح زیرگذر این شهرستان تاکید کرد

قرچک- ایرنا- فرماندار شهرستان قرچک گفت: تکمیل دو زیرگذر محمدآباد و داودآباد قرچک به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی به شهرستان قرچک است و تکمیل آن با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری روز چهارشنبه در جریان بازدید از مراحل اجرای دو زیرگذر محمدآباد و داودآباد با راه‌آهن سراسری تهران – مشهد اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات مردم جنوب‌شرق استان تهران در دسترسی به سیستم حمل و نقل ریلی، استفاده از مترو و قطار حومه‌ای است که اجرای آن به تکمیل برخی از معارضین از جمله دو زیرگذر محمدآباد و داودآباد در شهرستان قرچک نیاز دارد.

وی اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم ،اجرای این دو طرح مهم که سال‌ها نیمه تمام رها شده بود، در دستور کار مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری قرار گرفت و طی این مدت، با وجود مسائل فنی و پیچیدگی‌های اجرای آن که در مجاورت خط آهن سراسری تهران – مشهد قرار دارد، با سرعت در حال تکمیل است.

تکمیل ۲ زیرگذر شهرستان قرچک از مصوبات سفر رئیس جمهور با جدیت دنبال می‌شود

وی گفت: در سفر پربرکت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به شهرستان قرچک در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۱، تکمیل این دو طرح مهم مورد تأکید ایشان قرار گرفت از این رو، تمامی مسئولان وظیفه خود می‌دانند که این مصوبه بابرکت را با جدیت دنبال کرده و تا تکمیل آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

فخاری تصریح کرد: هم اکنون خودروها برای رسیدن به روستاهای جنوبی قرچک از جمله محمدآباد، قشلاق اول و دوم و داودآباد مجبورند که از روی ریل عبور کنند و استقرار دو ایستگاه سوزنبانی در این تقاطع، مشکلات و مخاطراتی را به همراه دارد که با تکمیل این دو طرح، بسیاری از مشکلات ترافیکی منطقه رفع شده و مسیر برای تکمیل طرح مهم قطار حومه ای تهران- قرچک – ورامین هموار می شود.

تکمیل ۲ زیرگذر شهرستان قرچک از مصوبات سفر رئیس جمهور با جدیت دنبال می‌شود

وی افزود: اجرای این طرح به عنوان مصوبه سفر رئیس جمهور شهید، برکت کار مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری است و تلاش می‌شودتا با فراهم کردن تمامی سازو کارهای مورد نیاز، رفع مشکلات و موانع و تسهیل امور، این طرح به نام و یاد رئیس جمهور شهید تکمیل و به مردم این دیار تقدیم شود.

به گزارش ایرنا، طرح قطار حومه‌ای تهران - ورامین - گرمسار طی سال‌های گذشته به عنوان قطار حومه‌ای و با اجرای خط سوم و تردد روزانه چندین رام قطار از تهران تا گرمسار افتتاح شد که تردد محدود قطار، نیاز مردم شهرستان‌های جنوب‌شرق را تأمین نمی‌کند.

تکمیل ۲ زیرگذر شهرستان قرچک از مصوبات سفر رئیس جمهور با جدیت دنبال می‌شود

برای اجرای خط چهارم قطار حومه‌ای تهران - ورامین - گرمسار لازم است تا چندین معارض از جمله تقاطع‌ راه‌آهن با ورودی روستاهای محمدآباد و داودآباد شهرستان قرچک برطرف شود که پیش ازدولت سیزدهم به دلیل عدم تأمین خواسته مدیریت شهری قرچک و عدم اختصاص بودجه مورد نیاز، اجرای آن ها با مشکل مواجه شده بود.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و رفع مشکلات و موانع، اجرای این طرح تسهیل شده وبه سمت تکمیل شدن پیش می‌رود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha