۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85499909
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: توجه متوازن به توسعه اقتصادی و محیط زیست ضروری است

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: ضرورت توجه متوازن به ابعاد مختلف پیشرفت به ویژه توسعه اقتصادی، پیشرفت اجتماعی و ارتباط با محیط زیست، در دنیای امروز بیش از پیش آشکار شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز جهانی محیط زیست افزود: ابعاد مختلف پیشرفت و توسعه به زمین و منابع آن متعلق به همه موجودات این کره خاکی است و امروز یک عزم همگانی برای توقف روند تخریبی محیط زیست و محافظت از منابع طبیعی شکل گرفته است.

در این پیام آمده است: هریک از ما انسانها به واسطه حضور و بهره‌مندی از مواهب محیط زیست باید به خاطر تداوم حیات خود در حفظ آن کوشا و مسئول باشیم.

در ادامه پیام آمده است : روز ۱۵ خردادماه به نام روز جهانی محیط زیست نام‌گذاری شده تا با تأملی در شعار " سهم من در تداوم حیات " تلنگری باشد به حس مسئولیت همه ما نسبت به زمین و طبیعت و محیط زیستی که از زیبایی‌ها و نعمت‌هایش بهره‌مند هستیم.

استاندار همدان در پیام خود آورده است: دولت مردمی و انقلابی و به ویژه رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، در مدت فعالیت خود، نشان داد که محیط زیست یکی از مسائل مهم کشور بوده و در راه حفظ و حراست امانت آیندگان از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

در این پیام آمده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره سیدمحرومان حضرت آیت‌الله شهید دکتر رئیسی و شهدای خدمت، ضمن تبریک روز جهانی محیط زیست و آغاز هفته ملی محیط زیست به همه تلاشگران این عرصه، از تلاش‌های خادمان مردم در مجموعه اداره‌کل حفاظت محیط زیست همدان، تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی، فعالان رسانه و همه کسانی که به هر نحو در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست و ترویج فرهنگ محیط زیستی اقدام می‌کنند صمیمانه قدردانی نموده و سلامتی و بهروزی ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

قاسمی فرزاد در پیام خود اظهار امیدواری کرده است : حافظانی امین و امانتدارانی قدرشناس برای محیط زیست باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha