۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳
کد خبرنگار: 2222
کد خبر: 85499924
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در لرستان اجرا شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳
کد خبر: 85499924
۴۵۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در لرستان اجرا شد

خرم آباد - ایرنا -مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت از اجرای چهار هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی این بنیاد در لرستان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمدیان عصر چهارشنبه در حاشیه کارگروه اشتغال و توسعه طرح‌های اشتغالزایی الیگودرز در جمع خبرنگاران با ارایه گزارشی پیرامون عملکرد بنیاد برکت در لرستان، افزود: سهم شهرستان الیگودرز از چهار هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد در استان لرستان، ۲۷۰ طرح بوده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت همچنان ادامه دارد و در سال جاری برای اجرای یک هزار و ۶۰۰ طرح اشتغالزایی در استان آمادگی داریم.

محمدیان افزود: در صورت تامین منابع مالی، بنیاد این آمادگی را دارد که در سال جاری ۲۰۰ طرح را در شهرستان الیگودرز اجرا کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری الیگودرز نیز در این جلسه با بیان اینکه از ظرفیت بنیاد برکت با هدف رونق اشتغالزایی استفاده می‌شود، اظهار داشت: می بایست بیش از این از ظرفیت بنیاد برکت برای اشتغالزایی در شهرستان استفاده شود.

مهدی اداوی افزود: به منظور اجرای طرح ها و پرداخت تسهیلات باید بررسی و نظارت دقیق کارشناسی انجام شود تا هدف اصلی که همان ایجاد اشتغال است محقق شود.

در پایان این جلسه پس از طرح پیشنهادهای دیگر اعضای جلسه در موضوع اشتغالزایی و سرمایه گذاری، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

الیگودرز نرخ بیکاری ۱۸ درصدی دارد و می‌توان با اشتغال خانگی راهکاری برای برون رفت از معضل بیکاری این شهرستان در کوتاه مدت فراهم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha