معاون استانداری خراسان رضوی: مردم رییس جمهوری هم‌مکتب شهید رییسی می‌خواهند

مشهد - ایرنا - معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: مردم رییس جمهوری هم‌تراز و هم‌مکتب شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی می‌خواهند و معیارهای وی را شاخصه‌های انتخاب اصلح می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید هادی طباطبایی روز چهارشنبه در نشست "بایدها و نبایدها هشتم تیر" با اعضای جمعیت جوانان انقلابی خراسان رضوی افزود: مهمترین شاخص‌های یک نامزد انتخابات، همان مواردی است که در تاکیدات رهبر معظم انقلاب وجود دارد. ایشان به منظومه سیاسی جهان اشراف دارند و می‌دانند در چه وضعیتی هستیم و این وضعیت نیازمند چه رییس‌جمهور با چه شاخصه‌هایی است.

وی ادامه داد: شاخصه‌ای که رهبر معظم انقلاب برای این رئیس‌جمهور تعریف کرده‌اند، پرکار و فعال بودن و اعتقاد داشتن به مبانی نظام جمهوری اسلامی است. اگر نامزدی به طور جدی عزم ادامه راه شهید رئیسی را داشته باشد، می‌توان گفت که دارای این شاخصه‌هاست.

معاون استاندار تصریح کرد: مردم توقع‌شان از رئیس جمهور این است که خستگی‌ناپذیر باشد و شب و روز در خدمت به آنان گام بردارد.

طباطبایی با اشاره به تلاش ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۰ صبح روز تایید خبر شهادت آیت الله رییسی، اولین جلسه انتخابات در استان برگزار شد و از آن زمان تلاش ها و پیگیری ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان ادامه دارد.

مردم بابصیرت بهترین گزینه را انتخاب کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: اگر در انتخابات پیش رو مراقبت نشود و در انتخاب خود خرد را پیشه نکنیم با مشکلاتی مواجه می‌شویم که جبران آن دشوار است.

محمد حسین زاده عنوان کرد: به کسی بیندیشیم و رأی دهیم که خصوصیاتی همچون شهید رئیسی داشته باشد، کسی که بتواند ادامه ‌دهنده راه و برنامه‌های این شهید عزیز باشد.

وی ادامه داد: اکنون مهمترین موضوع برای مردم این است که یک رئیس‌جمهور باید مردمی باشد و رابطه بین حاکمیت و مردم را با پرکاری و برنامه‌ریزی منظم مدیریت کند.

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی تصریح کرد: در بین گزینه‌های مورد تایید شورای نگهبان، مردم بابصیرت بهترین‌ گزینه را که در مسیر کارآمدی، ساده زیستی و دغدغه مندی گام برخواهد داشت را برخواهند گزید.

حسین زاده عنوان کرد: یک رئیس‌جمهور شایسته باید با برنامه‌ریزی دقیق پیش برود و از تمام وقت خود نهایت استفاده را برای خدمت به مردم ببرد.

هشتم تیرماه آینده، انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha