۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۹
کد خبر: 85500028
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کامبک مس کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان؛ مس بالاخره برد

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی خانگی از هفته ۳۳ رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، با نتیجه ۲ بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید و کرمانی‌ها در این بازی پس از هفته ها، توانستند با کامبک دقایق پایانی باخت نیمه نخست خود را با برد عوض کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال مس کرمان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

در ابتدا گل دقیقه ۴۰ عقیل کعبی برای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان باعث شد که این تیم در نیمه نخست برنده به رختکن برود، اما گل دقیقه ۸۲ میلاد خدایی و گل دقیقه ۹۰ علی وزیری پناه از روی نقطه پنالتی برای مس کرمان در ادامه باعث پیروزی کرمانی ها در این مسابقه شد.

چرا مس کرمان امسال درجا زد؟

تیم فوتبال مس کرمان که سال گذشته به لیگ دسته یک فوتبال کشور سقوط کرده بود، امسال با انگیزه بازگشتی سریع به لیگ برتر گام به این رقابت‌ها نهاد اما رفته رفته با نتایج ضعیف این تیم و سایر مشکلات، از این هدف خود دورتر شد تا یک هفته مانده به پایان این لیگ، در جایگاه هفتم جام آزادگان قرار گیرد تا سال آینده نیز در جام آزادگان توپ بزند.

با وجود نتایج ضعیف این فصل کرمانی ها با هدایت اکبر محمدی و همچنین تعطیلی تمرینات این تیم طی روزهای گذشته باعث شده که حرف و حدیث ها پیرو این تیم از همین هفته های پایانی لیگ دسته یک شدت گیرد و با وجود باقی ماندن این تیم در لیگ دسته یک، به نظر می رسد که این تیم فصل آینده با کادر فنی جدید پا به این رقابت ها بگذارد.

کامبک مس کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان؛ مس بالاخره برد

آسیب فقدان ثبات مدیریتی

باشگاه مس کرمان در این فصل چهار مدیرعامل مختلف را تجربه کرد و در این زمینه رکوردی جدید ثبت کرد و در واقع می توان یکی از دلایل نتیجه نگرفتن این تیم را هم در نداشتن ثبات مدیریتی جست و جو کرد.

همچنین تیم فوتبال مس کرمان با وجود وابستگی به شرکت مس، امسال از شرایط مالی مساعدی برخوردار نبودند و تا اینجای کار (هفته ۳۳ لیگ دسته یک کشور) فقط چیزی در حدود ۶۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و این موضوع نیز بر مسائل و مشکلات این تیم در فصل جاری دامن زده است.

تیم فوتبال مس کرمان یک هفته مانده به پایان رقابت های این فصل لیگ دسته یک کشور ۱۱ برد، ۱۴ تساوی و ۹ باخت داشته که بنظر می‌رسد این آمار برای تیمی که برای صعود بسته می‌شود، مناسب نبوده است و باید ضمن رفع مشکلات، با تجدید قوا، تیمی قدرتمندتر در فصل آینده راهی این مسابقات شود تا انتظارات هواداران خود را در فصل آتی محقق کند.

ترکیب مس کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان

ترکیب تیم فوتبال مس کرمان در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان امین رضایی، علی مغنمیان، میلاد خدایی اصل، مصطفی شیخ، ابوالفضل نظری، سپهر روزی طلب، امیر حسین بهزادی، پوریا غلامی، علی وزیری، یاسر فیضی و خشایار زبر جد بود.

تیم فوتبال مس کرمان پس از این بازی ۴۷ امتیازی شد و به جایگاه ششم جام آزادگان صعود کرد، اما نفت مسجد سلیمان ۵۵ امتیازی باقی ماند تا همچنان در رتبه چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha