مدعیان انقلاب که اقدامات مثبت دولت را وارونه جلوه می دادند، خود را دنباله‌رو شهید می‌دانند

تهران – ایرنا – نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مدعیان در مسیر انقلاب و نظام، اقدامات مثبت دولت را وارونه جلوه می دادند اما اکنون برای شهادت ایشان تسلیت می گویند و خود را دنباله رو رییس جمهور شهید می دانند.

علی اصغر نخعی راد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره آیت الله سید ابراهیم رییسی،گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، برخی از افراد در زمان حیات رییس جمهور شهید، موفقیت های دولت را کتمان می کردند و با برخی از گفتمان ها رییس جمهور خدوم کشور را می آزردند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم افزود: آنهایی که به صورت پیوسته اقدامات مثبت دولت را نقد و کتمان می کردند، همان افرادی بودند که در فضای مجازی، روزنامه ها و رسانه های خود، اقدامات مثبت دولت را تمسخر کرده و آن را وارانه جلوه می دادند.

وی یادآور شد: اگر به تیتر روزنامه ها و فضای مجازی در آن زمان مراجعه شود، به راحتی می توان متوجه شد چه افراد، گروه ها و احزابی بیشترین وارونه نمایی را به آن شهید داشتند. اما اکنون و در شرایطی فعلی کشور، برای شهادت ایشان تسلیت می گویند و خود را دنباله رو آن شهید می دانند.

نخعی راد تاکید کرد: علاوه بر جریان مشخص که علیه دولت سیزدهم اقدام می کردند، برخی از مدعیانی که خود را در مسیر انقلاب و نظام قلمداد می کردند، تلاش داشتند کارهای خوب دولت نمود پیدا نکند یا برعکس جلوه داده شود.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی فعالیت کاری خود را از ابتدای تبلیغات ریاست جمهوری آغاز کرد، یادآور شد: ایشان از همان ابتدا از حاشیه پردازی فاصله گرفت و به هر میزان که رقبای ایشان در پی دوقطبی سازی و ایجاد تشنج در جامعه بودند، ایشان با درایت و بزرگواری، از این مراحل عبور کردند و نشان دادند که دولت خدمت هستند و بدون توجه به حواشی قرار است کار کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه کشور در شرایط بدی به دولت سیزدهم تحویل داده شد، گفت: در دولت دوازدهم رشد اقتصادی در مدت ۵ سال صفر درصد بود و ساخت و تولید مسکن و پالایشگاه هم به صفر رسید که چنین شرایطی تورم سنگین و استفاده از خزانه کشور به مدت ۵ سال را به همراه آورد.

وی با اشاره رفع بسیاری از مسائل کشور در دولت سیزدهم تصریح کرد: در زمان شهادت رییس جمهور، رشد ۶۰ درصدی نقدینگی کشور که یادگار دولت قبل بود به ۲۴ درصد کاهش یافت. همچنین راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، رشد اقتصادی ۶ درصد و افزایش تولید مسکن از جمله فعالیت ها و تلاش های ارزشمند ایشان در دوران ۳۳ ماه خدمت در جایگاه رییس جمهور بود.

نخعی راد با بیان اینکه آیت الله رییسی همه وزرا را برای خدمت و کار برای مردم همراه خود ساخت، خاطرنشان کرد: تلاش بی وقفه رییس جمهور شهید و دوری از حاشیه سبب شد مردم در زمان شهادت ایشان ناراحتی خود را با حضور میلیونی در تشییع شهدای خدمت نشان دهند. چرا که می دانستند یکی از بهترین مسوولان خدوم خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود در بیان ویژگی‌ها و خصوصیات برجسته و ممتاز شهید رئیسی گفتند: همه اعتراف کردند که او مرد کار و عمل و خدمت و صفا و صداقت بود. برای خدمت شب و روز نمی‌شناخت. رئیسی عزیز در خدمتگزاری به کشور و ملت نصاب جدیدی ایجاد کرد که با وجود تلاش خدمتگزاران قبلی، تاکنون در این حد و حجم و کیفیت و با این صداقت و پر کاری نبوده است.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، کرامت و عزت و حرمت قائل شدن برای مردم و میدان دادن به آنها و تکریم و اعتماد به جوانان را از ویژگی‌های ممتاز رئیس‌جمهور فقید برشمردند و گفتند: او حتی با کسانی که به او بدی و اهانت کرده بودند با کرامت برخورد می‌کرد و پاسخ تند و زشت و عصبی به آنها نمی‌داد.

ایشان مرزبندی صریح با دشمنان و مخالفان انقلاب و پرهیز از دوپهلوگویی و اعتماد نکردن به لبخند دشمن را خصوصیات درس‌آموز دیگر شهید رئیسی خواندند و افزودند: هر یک از این خصوصیات برای سیاستمداران ما و رؤسای جمهور آینده و منتخبان ملت در همه بخش‌ها سرمشق است.

رهبر انقلاب با اشاره به تعریف و تمجید از شخصیت و خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شهید رئیسی بعد از فقدان او در همه مطبوعات و فضای مجازی و از زبان اشخاص و جریان‌های گوناگون، گفتند: من دلم برای رئیسی سوخت که برخی در زمان حیات او حتی حاضر نبودند یک کلمه از این حرفها بگویند و با وجود مشاهده این برجستگی‌ها، آنها را کتمان و یا حتی وارونه منعکس می‌کردند و او را می‌آزردند که البته او غالباً جوابی به آنها نمی‌داد اما گاهی هم نزد من می‌آمد و مقداری شکایت می‌کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha