۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85500274
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پرواز هوایی زنجان به نجف برقرار می‌شود

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبر: 85500274
پرواز هوایی زنجان به نجف برقرار می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: با پیگیری و رایزنی انجام گرفته پرواز زنجان به نجف از اوایل ماه آینده برقرار می شود.

محمد جواد یگانه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیگیر برقراری پرواز برنامه‌ای به فرودگاه نجف به زنجان از طریق استانداری هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون روز و ساعت برقراری این پروازها اعلام نشده است اضافه کرد: طبق آخرین پیگیری ها و قول شرکت هواپیمایی ماهان، برقراری این پروازها از اوایل ماه آینده عملیاتی می شود.

این مسوول به هزینه این نوع پرواز نیز اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با راهکارهایی هزینه های ارزان تری نیز برای سفر هوایی زنجانی ها به عتبات عالیات فراهم شود که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین به افزایش تقاضا برای انجام سفرهای هوایی زنجان به مشهد نیز اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد پروازها، مذاکراتی با شرکت قشم ایر در حال انجام است.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت خاطرنشان کرد: اکنون سه پرواز هوایی از زنجان به مقصد مشهد انجام می گیرد که بر این اساس ۲ پرواز دیگر نیز اضافه خواهد شد که در مجموع به پنج روز درهفته خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، فرودگاه زنجان در سال ۷۹ در زمینی به وسعت ۴۰۰ هکتار ایجاد شد اما برقراری پروازها در آن طی بیش از ۲۰ سال گذشته با فراز و نشیب های متعددی همراه بود به طوری که طی این مدت تنها به صورت مقطعی برخی پروازها از جمله مشهد مقدس، عتبات عالیات، سفرهای حج تمتع و عمره از آن انجام می شد و در بسیاری از ایام سال پروازهای آن تعطیل بود تا اینکه به همت دولت سیزدهم فعالیت آن از سر گرفته شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha