۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85500298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در محور تنگستان - دشتی بوشهر پنج کشته و مصدوم برجای گذاشت
عکس آرشیویی

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: براثر برخورد خودرو سواری سمند با کامیون در محور تنگستان - دشتی سه نفر جان باخت و ۲ نفر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا احسان ایزدپناه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند با کامیون شامگاه چهارشنبه در اتوبان دشتی به تنگستان به‌شدت با هم برخورد کردند که بلافاصله یک تیم عملیاتی نجات هلال احمر تنگستان به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند افزود: این افراد پس از انجام عملیات رهاسازی توسط نجاتگران هلال احمر به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

ایزدپناه ادامه داد: ۲ نفر دیگر در این تصادف به شدت مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی بوشهر انتقال داده شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در محور دشتستان در تصادف دو خودرو چهار نفر مصدوم شدند ادامه داد: با ارسال گزارش به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر دشتستان مبنی بر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه سواری ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ جاده کنارتخته به دالکی در محور مواصلاتی دشتستان ، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دریاقلی دشتستان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه این حادثه چهار مصدوم به همراه داشت تصریح کرد: پس از عملیات رهاسازی مصدومین توسط نجاتگران هلال‌احمر و عوامل اورژانس ۱۱۵ قلعه سفید و کنارتخته به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha