۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85500306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۲ هزار نفر در آزمون سه دستگاه اجرایی کردستان شرکت کردند

سنندج- ایرنا- رئیس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: آزمون‌های استخدامی بهزیستی ویژه معلولین، بند ج (بنیاد شهید) و ثبت اسناد و املاک استان با حضور ۲ هزار و ۳۸ داوطلب برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، اکبر اسدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در آزمون استخدامی بهزیستی (ویژه معلولین) ۳۷۱ نفر شرکت کرده اند که از این میان ۲۱۳ نفر مرد و ۱۵۸ نفر خانم حضور دارند.

وی افزود: آزمون استخدامی بهزیستی (ویژه معلولین) در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج واقع در بلوار ارشاد راس ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان یادآور شد: در خصوص آزمون استخدامی بند(ج) ویژه بنیاد شهید نیز هزار و ۲۳۶ داوطلب که به تفکیک ۶۵۳ مرد و ۵۸۳ زن هستند حضور دارند.

اسدی با بیان اینکه این آزمون ها همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: آزمون بند (ج) بنیاد شهید نیز بعد ظهر پنجشبه مورخه ۱۷ خرداد ماه سال جاری در مجتمع دیاری گولان دانشگاه کردستان برگزار می شود.

وی به آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک اشاره و اظهار کرد: این آزمون نیز با حضور ۴۳۱ نفر داوطلب در روز جمعه ۱۸ خرداد ماه راس ساعت ۹ صبح در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سنندج واقع در بلوار ارشاد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha