۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85500435
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهید رئیسی مصداق حل مشکل با خدمت صادقانه است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس، شهید آیت الله رئیسی را مصداق حل مشکلات با خدمت صادقانه برشمرد و گفت: شهید جمهور در ۳۳ ماه خدمت در دولت سیزدهم ثابت کرد مشکل مردم از طریق تلاش مضاعف و مقاومت در مقابل دشمنان قابل حل است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، شهدای قیام ۱۵ خرداد و سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهان وی در مسجد بیک‌زاده گنبدکاووس اظهار کرد: کاهش نرخ تورم از ۶۰ به ۴۰ درصد و کاهش نرخ بیکاری از ۱۱ به هشت درصد نتیجه گوشه‌ای از خدمات صادقانه آیت الله رئیسی است.

وی افزود: آیت الله رئیسی ثابت کرد که با گفتمان مقاومت بهتر می‌توان مشکلات را حل کرد و همه دنیا می‌داند که ایران در ۳۰۰ سال اخیر به اندازه امروز مقتدر نبوده است.

امام جمعه گنبدکاووس افزایش امید به آینده در جامعه را مدیون حرکت در خط مقاومت دانست و گفت: از مردم انتظار می‌رود با حضور حداکثری خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردی با رویکرد گفتمان مقاومت را برگزینند تا راه شهید جمهور ادامه یابد.

حجت الاسلام ترابی مهمترین رویکرد این نوع از گفتمان را مقابله با طاغوت دانست و بیان کرد: ریشه همه مشکلات دنیا به استکبار جهانی و نماینده آن رژیم غاصب صهیونیستی بر می‌گردد و با رویکرد مقاومت مسلمانان تا چند سال آینده شاهد جهانی بدون وجود این رژیم منحوس خواهیم بود.

شهید رئیسی مصداق حل مشکل با خدمت صادقانه است

رییس مرکز اسلامی شعبه گنبدکاووس هم با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: بعد از ارتحال امام راحل، انقلاب به‌دست رهبری مومن، متدین و عادل افتاد و با درایت ایشان نظام جمهوری اسلامی از خطرات مصون ماند.

آخوند عبدالباسط قره‌باش با اشاره به تلاش دشمنان برای القای نارضایتی از حکومت در میان مردم، افزود: وظیفه داریم در مسیر عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبری تلاش کنیم تا شاهد خلق حماسه دیگری از مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای انتخابات هشتم تیرماه باشیم.

وی ادامه داد: مردم ایران بار دیگر با حضور خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و برگزیدن اصلح‌ترین فرد برای ادامه راه شهید آیت الله رئیسی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

امام جمعه روستای ساری بخش گنبدکاووس هم گفت: داشتن ایرانی امن در منطقه خاورمیانه که دشمنان برای کمرنگ کردن وحدت و بهره گیری از منابع غنی زیرزمینی آن تلاش می‌کنند، به برکت حاکمیت انقلاب اسلامی است.

آخوند عبدالحمید جاهد، آیت الله رئیسی را انسانی فساد ستیز دانست و افزود: در دوران سه ساله فعالیت این بزرگمرد به عنوان رئیس جمهور فسادهای زیادی در کشور برچیده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha