۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85500459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای هوشمندانه طرح "مهار"، آدم‌ربایان را در کهنوج ناکام گذاشت

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: حضور ضربتی ماموران انتظامی و اجرای هوشمندانه طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی کهنوج، آدم‌ربایان را که قصد ربودن یک شهروند این شهرستان را به همراه فرزندش داشتند، ناکام گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ سید علی حسینی روز پنجشنبه افزود: در پی اعلام یک فقره آدم ربایی از درب مغازه در یکی از نقاط شهر کهنوج و با حضور ماموران در صحنه مشخص شد یک خانم به همراه فرزندش مورد ربایش قرار گرفته و آدم ربایان از محل متواری شده اند.

وی اظهار داشت: در این رابطه با اجرای هوشمندانه طرح مهار و حضور به موقع گشت های انتظامی و تکاوران ۱۱۶ کهنوج، گروگان گیران عرصه را بر خود تنگ دیده و با بر جای گذاشتن خودرو و افراد ربوده شده در حاشیه شهر از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت:خوشبختانه افراد ربوده شده کمتر از ۳۰ دقیقه به آغوش خانواده برگردانده شدند و سرنخ های خوبی در رابطه با هویت آدم ربایان نیز به دست آمده که پیجویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

بازداشت عامل قتل شهروند عنبرآبادی کمتر از ۲۴ ساعت

سرپرست انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی کریمی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مسلحانه یک شهروند در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی موفق به شناسایی محل اختفای قاتل شدند و در یک عملیات پلیسی متهم فراری در مخفیگاه خود در یکی از روستا های اطراف شهرستان عنبرآباد دستگیر شد.

سرپرست انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به کشف یک قبضه سلاح ممنوعه از متهم عنبرآباد خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک به بزه ارتکابی (قتل) اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی که با مقتول داشته عنوان نمود که در نهایت جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

کهنوج و عنبرآباد به ترتیب در فاصله ۳۵۰ و ۲۶۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha