سپاهان صعود «خیبر خرم‌آباد» به لیگ برتر را تبریک گفت

اصفهان-ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با ارسال پیامی صعود تیم خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان بعد از ظهر پنجشنبه با ارسال پیامی صعود تیم «خیبر خرم‌آباد» به لیگ برتر را تبریک گفت.

در پیام مدیرعامل باشگاه سپاهان خطاب به حسین خبیری، مدیرعامل باشگاه خیبر و محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال خیبر آمده است: صعود تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را خدمت حضرتعالی، مسئولان باشگاه، سرمربی محترم، کادر فنی و بازیکنان و البته هواداران پرشور تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد تبریک عرض می‌نمایم.

آذربایجانی در پیام خود افزود: اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های لیگ برتر، موفقیت و درخشش تیم خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر فوتبال را از درگاه ایزد منان خواستارم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال «خیبر خرم‌آباد» عصر دیروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته سی‌ و سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران( لیگ آزادگان) با چهار گل مهمان خود «آریو اسلامشهر» را شکست داد و یک هفته مانده به پایان این رقابت ها با کسب ۷۶ امتیاز، ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را برای نخستین بار کسب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha