تامین نیروی انسانی و تجهیزات انتخابات در یزد فراهم است

یزد- ایرنا- مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات یزد گفت: تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فراهم است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، " زلیخا زارع " در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند اندیشه شده و در این خصوص مشکلی نداریم.

وی با قدردانی از اعضای کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان ادامه داد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی، همت و همراهی مدیریت خوب مسئولان امر و همچنین روسای کمیته‌ها در این ستاد انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم.

تامین نیروی انسانی و تجهیزات انتخابات در یزد فراهم است

این مسئول بیان کرد: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه، رعایت حداکثری صرفه جویی و با توجه به ماده ۲۱ قانون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مکاتبات و رایزنی‌های لازم برای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و تامین اقلام مصرفی برای استفاده در ستاد انتخابات و شعب با ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی صورت گرفت .

زارع همچنین از انجام هماهنگی‌های لازم برای پشتیبانی و تدارکات عرصه انتخابات امسال خبر داد و گفت: کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات همه اقدامات لازم را برای برگزاری شایسته آن در شهرستان در نظر گرفته است.

انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha