استاندار خراسان رضوی: برگزاری انتخابات بدون جانبداری تکلیف انقلابی است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و عدم جانبداری از یک نامزد مشخص مانند انتخابات گذشته باید به عنوان یک تکلیف انقلابی، سرلوحه عملکرد فرمانداران و دیگر متولیان این عرصه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در نشست با فرمانداران خراسان رضوی افزود: انتخابات یکی از بزنگاه‌های مهم کشور است و باید همه به وظیفه خود عمل کنیم، از طرفی در مواجهه با شرایط کنونی باید مراقبت نماییم تا به بهترین نحو ممکن زمینه برای حماسه حضور بیشتر مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: برپایی انتخابات با چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری مورد تاکید است و این راهبردها را در خراسان رضوی دنبال می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تجربه خوب برگزاری انتخابات متوالی چند ماه اخیر در استان خاطر نشان کرد: تعداد شعب و انتخاب صندوق‌ها بر اساس مخاطب باید تنظیم و جانمایی شود.

وی گفت: مبانی اعتقادی مایه استحکام نظام اسلامی است و برای همین در چالش‌ها و حوادث بزرگی نظیر واقعه اخیر، نظام اسلامی با قدرت در مسیر تحقق اهداف خودش گام بر می‌دارد.

نظری عنوان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، شهید رییسی در خدمتگزاری به کشور و ملت رویکرد جدیدی ایجاد کرد و این اهمیت دارد که اقدامات دولت تداوم یابد.

معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه بر پشتیبانی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: دقیقه به دقیقه انتخابات حق‌الناس است و در روز رای‌گیری، فرآیند برگزاری انتخابات در شعب باید راس ساعت برگزار شود.

سیدهادی طباطبایی با بیان اینکه تخطی از اجرای قانون خط قرمز است، افزود: به یاری خدا میزان مشارکت بالایی را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha