فرماندار: گازرسانی به خاش، خدمت ماندگار دولت سیزدهم است

زاهدان - ایرنا - فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح انتقال گاز از ایرانشهر به خاش و گازرسانی به منازل مردم از خدمات ماندگار دولت سیزدهم در این شهرستان به شمار می رود.

صاحب گل صالحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک گازرسانی به شهرهای خاش و اسماعیل آباد و ۱۳۰ روستای شهرستان خاش به همت دولت سیزدهم انجام شده است.
وی بیان کرد: در آینده نیز این پروژه در دهستان های سنگان و کارواندر شهرستان خاش به اجرا در می‌آید.
فرماندار خاش ادامه داد: تاکنون کار گازرسانی به کارخانه سیمان به عنوان واحد مهم تولیدی و صنعتی و شماری از خبازی‌های این شهر انجام شده است.
وی گفت: گازرسانی به خاش از اقدامات بسیار ارزشمند نظام اسلامی و خدمات ماندگار دولت مردمی شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی به شهروندان این شهرستان بوده که در دولت‌های گذشته با کندی همراه بود و در دولت سیزدهم روند پرشتابی گرفت و در نهایت به بهره برداری رسید.
صالحی تاکید کرد: از شرکت های گاز و نظام مهندسی و پیمانکاران و مجریان طرح‌های گازرسانی درخواست داریم در روند گازرسانی به منازل مردم کارها را تسهیل کنند.
وی اظهار کرد: تاکنون استقبال خوبی از گاز شده، اما ارائه تسهیلات لازم و نیز کاهش هزینه ها برای مردم در کنار تسهیل در مباحث فنی و رفع مشکلات این موضوع سبب می شود که شهروندان این شهرستان با استقبال بیشتری انشعابات گاز را خریداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha