۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85500713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات اسکیت کردستان انتخاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85500713
رئیس هیات اسکیت کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- مجمع انتخابات هیات اسکیت کردستان برگزار و ابوذر عباسی با کسب ۱۵ رای از ۱۸ رای ماخوزه، برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان روز پنجشنبه در مجمع اتتخابات هیات اسکیت کردستان در سنندج اظهار کرد: رشته اسکیت ظرفیت مناسبی برای جذب ورزشکار در استان کردستان دارد و باید به آن توجه شود.

فرزاد خاکی با بیان اینکه رشته اسکیت به ورزشی پرطرفدار تبدیل شده است، افزود: این ورزش زیرساخت خاص خود را دارد که توجه به آن، نتایج خوبی برای استان رقم خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه این رشته شرایط بسیار خوبی برای جذب ورزشکار و به تبع آن قهرمان در استان دارد، اضافه کرد: این رشته از نظر جذب ورزشکار با رشته های پرطرفدار نظیر فوتبال و ژیمناستیک رقابت می کند و نیاز به نگاه ویژه دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: برای رونق هرچه بیشتر این رشته باید هیات های شهرستانی فعالیت های بروز داشته و از مطالبات جامعه هدف خود اطلاع داشته باشند.

️خاکی به زمین اسکیت در حال ساخت شهرستان سنندج نیز اشاره ای داشت و گفت: با موافقت مدیر کل ورزش و جوانان استان، زمین اسکیت شهرستان سنندج‌ به صورت کامل در اختیار این رشته قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: رای پیگیری مطالبات ابتدا باید به رییس هیات مراجعه شود و در صورت عدم پیگیری ما در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیری مشکلات جامعه مخاطب خواهیم بود.

رییس هیات اسکیت کردستان هم به در در دست احداث بودن زمین ۲۰۰ متری اسکیت در سنندج اشاره کرد و گفت: امیدواریم این زمین مختص به اسکیت باشد و به رشته‌های ورزشی دیگر واگذار نشود.

ابوذر عباسی از فعالیت پنج باشگاه زیرمجموعه این هیات در استان خبر داد و افزود: ارتقای سطح علمی داوران و مربیان و توانمندی ورزشکاران در دستور کار خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha