برد پرگل ژاپن، کره و عربستان/ توقف قهرمان آسیا برابر افغانستان

تهران- ایرنا- هفته دوم دور برگشت مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در گروه‌های منطقه آسیا با پیروزی پرگل تیم‌های بزرگ و توقف قطر برابر افغانستان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، هفته دوم دور برگشت مرحله اول انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا با برگزاری ۱۸ دیدار در گروه‌های ۹ گانه امروز برگزار شد.

در رقابت‌های گروه A، دیدارهای قطر - افغانستان و هند - کویت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این گروه قطر با ۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد و صعود کرده است. تیم‌های هند، افغانستان و کویت به ترتیب با ۵، ۵ و ۴ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

در گروه B، ژاپن با ۵ گل برابر میانمار به پیروزی رسید و کره‌شمالی با یک گل برابر سوریه پیروز شد. در این گروه، ژاپن با ۱۲ امتیاز در صدر قرار دارد و سوریه با ۷ امتیاز، کره‌شمالی با ۶ امتیاز و میانمار با یک امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند. در این گروه صعود ژاپن به مرحله دوم قطعی شده است.

برد پرگل ژاپن، کره و عربستان/ توقف قهرمان آسیا برابر افغانستان

در گروهC، کره‌جنوبی با ۷ گل مقابل سنگاپور به برتری رسید و چین و تایلند به تساوی یک - یک رسیدند. کره‌جنوبی با ۱۳ امتیاز در صدر گروه قرار دارد و صعودش را به مرحله دوم قطعی کرده است. تیم‌های چین، تایلند و سنگاپور با ۸، ۵ و یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

برد پرگل ژاپن، کره و عربستان/ توقف قهرمان آسیا برابر افغانستان

در گروه D، عمان با نتیجه ۳ بر صفر چین‌تایپه را از پیش‌رو برداشت و قرقیزستان و مالزی به تساوی یک- یک رسیدند.

در این گروه، عمان با ۱۲ امتیاز صدرنشین است، قرقیزستان با ۱۰ امتیاز، مالزی با ۷ امتیاز و چین‌تایپه با صفر امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جدول گروه قرار دارند.

در دیدارهای گروه E، تیم ملی کشورمان ۴ بر ۲ برابر هنگ‌کنگ پیروز شد و ازبکستان ۲ بر یک ترکمنستان را شکست داد.

برد پرگل ژاپن، کره و عربستان/ توقف قهرمان آسیا برابر افغانستان

در این گروه، تیم ایران با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان در صدر است. ازبکستان هم با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و تیم‌های ترکمنستان و هنگ‌کنگ با یک امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند. ایران و ازبکستان، صعودشان را از این گروه به مرحله بعد قطعی کرده‌اند.

در دیدارهای گروه F، عراق با ۲ گل اندونزی را شکست داد و ویتنام با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل فیلیپین به پیروزی رسید. در این گروه عراق با ۱۵ امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. اندونزی، ویتنام و فیلیپین هم با ۷، ۶ و یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

برد پرگل ژاپن، کره و عربستان/ توقف قهرمان آسیا برابر افغانستان

در گروه G، عربستان با نتیجه ۳ بر صفر پاکستان را از پیش‌رو برداشت و اردن ۲ بر صفر تاجیکستان را شکست داد.

در این گروه عربستان با ۱۳ امتیاز و قرار گرفتن در رده اول، صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. اردن با ۱۰ امتیاز تیم دوم است و به مرحله بعد صعود کرد. تاجیکستان با ۵ امتیاز و پاکستان بدون امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند.

در گروه H، امارات برابر نپال با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید و بحرین و یمن به تساوی بدون گل رسیدند.در این گروه، امارات با ۱۵ امتیاز و بحرین با ۱۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و صعودشان را به مرحله بعد قطعی کرده‌اند. یمن و نپال هم با ۴و صفر امتیاز، تیم‌های سوم و چهارم این گروه هستند.

در گروه I، استرالیا با ۲ گل بنگلادش را شکست داد و فلسطین و لبنان با تساوی صفر - صفر به کارشان پایان دادند.

برد پرگل ژاپن، کره و عربستان/ توقف قهرمان آسیا برابر افغانستان

در این گروه، استرالیا با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فلسطین، لبنان و بنگلادش با ۸، ۳ و یک امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

در این گروه استرالیا و فلسطین صعودشان قطعی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha