۳۱۲ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای کشور احداث شد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - معاون مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این نهاد انقلابی در دولت سیزدهم ۳۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح «جهش تولید و نهضت ملی مسکن» در مناطق شهری و روستایی کشور احداث و به متقاضیان تحویل داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا سهرابی شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح نخستین پروژه ۹۶ واحدی مسکن شهری استان گلستان در گنبدکاووس افزود: بنیاد مسکن علاوه بر تحویل این واحدها، ۵۰۵ هزار واحد مسکونی دیگر هم در مناطق شهری و روستایی سطح در دست احداث دارد.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن بعنوان یک نهاد انقلابی از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی استفاده خواهد کرد و می‌کوشد تا در کوتاهترین زمان واحدهای مسکونی را با استفاده از مرغوبترین مصالح و با کیفیت مناسبت، احداث کند و تحویل متقاضیان دهد.

۳۱۲ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای کشور احداث شد

سهرابی همچنین از خرید ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه آسانسور با کیفیت و تحویل رایگان آن به طرح‌های مسکن مهر نیمه‌تمام کشور خبر داد و بدون اشاره به هزینه خرید آنها گفت: اعتبارات مورد نیاز از محل صندوق ملی مسکن تامین شده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم در راستای خدمت صادقانه به مردم و بدون توجه به عملکرد دولت‌های گذشته، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر را در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایرنا، پروژه ۹۶ واحدی مسکن بهارستان شهر گنبدکاووس، نخستین طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان است که در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و با زیربنای مفید ۹ هزار و ۳۲۳ مترمربع و با تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی دولت و سهم آورده سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متقاضیان احداث و امروز افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این پروژه علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم حضور داشت و در سخنانی کوتاه از عملکرد اعضای شورای مسکن این استان بالاخص بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، فرمانداران، شهرداران و دهیاران برای پیگیری و تحقق اهداف طرح جهش تولید و نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha