واژگونی خودرو در شاهرود، یک فوتی و سه مصدوم برجا گذاشت

شاهرود-ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی «ال ۹۰» در کمربندی شاهرود به سمت دامغان، یک فوتی و سه مصدوم برجا گذاشت.

محسن مزجی، شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی این خودروی سواری بعد از پل راه‌آهن در کمربندی شاهرود به دامغان در ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه امشب موجب فوت یک دختر ۱۳ ساله در صحنه حادثه شد.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه در لحظات نخستین پس از برقراری تماس با مرکز، برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند، اظهار کرد: این خودرو حامل چهار سرنشین بود که سه نفر از آنها نیز مصدوم شدند.

مزجی افزود: مصدومان حادثه شامل یک مرد، یک زن و یک پسر با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha