۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85501060
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واکنش دو ملی‌پوش والیبال به نتایج تیم ملی؛ طلسم شده‌ایم و شرمنده هستیم

تهران- ایرنا- دو ملی‌پوش والیبال ایران پس از شکست برابر بلغارستان به نتایج کسب شده تیم کشورمان واکنش نشان دادند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شده که با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز و تا ۲۰ خرداد پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته، هفتمین دیدار خود در مرحله مقدماتی را هم با شکست به اتمام رساند و سه بر دو مغلوب بلغارستان شد. بعد از این دیدار دو ملی‌پوش کشورمان نسبت به این نتایج واکنش نشان دادند.

فراهانی: می‌دانم تکراری است، ولی تنها شرمندگی برایمان ماند

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تنها چیزی که برای‌مان ماند، شرمندگی است و امیدوارم فردا برابر ترکیه به برتری برسیم و طلسم ناکامی‌مان شکسته شود.

علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی پس از هفتمین شکست تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ اظهار داشت: رقابت جذابی بود اما نتیجه به هیچ وجه خوب نبود. می‌دانم این حرف تکراری است اما بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند و هیچ شکی در این موضوع نیست اما نتیجه به دست نمی‌آید و تنها چیزی که برای‌مان ماند شرمندگی است و امیدوارم فردا برابر ترکیه به برتری برسیم و طلسم ناکامی‌مان شکسته شود.

وی با اشاره به بدشانسی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی‌دانم چطور بگویم، همه تلاش‌مان را در تمامی مسابقات کردیم اما در نهایت با دو یا سه امتیاز نتیجه را از دست می‌دهیم. مقابل کوبا، آرژانتین، صربستان و… این اتفاق رخ داد. درحالی‌که می‌توانستیم در چهار دیدار به برتری برسیم و امروز هم می‌توانستیم برابر بلغارستان به برتری برسیم اما این اتفاق رخ نداد.

فراهانی در خصوص عملکرد خود برابر بلغارستان گفت: خدا را شکر نمایش خوبی داشتم اما واقعیت این است زمانی که تیم، نتیجه لازم را کسب نکرده عملکرد شخصی اهمیتی ندارد.

صالحی: نمی دانم؛ آمدیم، بجنگیم و ببریم ولی شرمنده شدیم!

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم انگار طلسم شده‌ایم، شرمنده هستیم. تا می‌خواهیم یک بازی خوب داشته باشیم، تلاش کنیم و بجنگیم اتفاقاتی در زمین رخ می‌دهد که گیج می‌شویم.

میثم صالحی، اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم و حتی در ست دوم هم به خوبی جلو رفتیم اما بازی گره خورد. واقعا نمی‌دانم چه بگویم، انگار طلسم شده‌ایم. تا می‌خواهیم یک بازی خوب داشته باشیم، تلاش کنیم و بجنگیم اتفاقاتی در زمین رخ می‌دهد که گیج می‌شویم. شرمنده شدیم و امیدوارم در دیدارهای بعدی پیروز شویم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به شکست در دیدارهای قبلی، فشار زیادی روی بازیکنان‌مان وجود دارد. سعی می‌کنیم که نتایج گذشته را فراموش کنیم و در دیدارهای بعدی برای نمایشی بهتر به زمین برویم اما متاسفانه گاهی با وجود این که چند امتیاز جلو هستیم نتیجه را از دست می‌دهیم. واقعا برای خودمان هم قابل درک نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha