۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85501061
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

ملاقات چهره به چهره استاندار لرستان با مردم

۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبر: 85501061
ملاقات چهره به چهره استاندار لرستان با مردم

خرم آباد_ ایرنا_ برنامه ملاقات مردمی استاندار لرستان هجدهم خردادماه برگزار و مطالبات مردمی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، ابوطالب شفقت در برنامه ملاقات عمومی به صورت چهره به چهره با درخواست کنندگان دیدار و گفتگو کرد.

در این برنامه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با مطالبات درخواست کنندگان نیز حضور داشتند تا مطالبات به صورت جامع و با در نظر گرفتن تمامی جوانب بررسی شوند.

درخواست تسهیلات، اشتغال، هزینه های درمان، تغییر کاربری اراضی و مطالبات برخی تولید کنندگان استان مهم ترین مطالبات ملاقات کنندگان با استاندار لرستان بودند.

برخی فرزندان شاهد و خانواده های شهدا و ایثارگران نیز در بین ملاقات کنندگان حضور داشتند.مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری لرستان به عنوان دبیر این برنامه و مدیران دستگاه هایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صمت، میراث فرهنگی، کمیته امداد، بهزیستی، شهردار خرم آباد و همچنین مدیران کل سرمایه گذاری و اشتغال و دفتر فنی استانداری لرستان نیز در این جلسه حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha