امام جمعه گناباد:‌ حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دستاورد بزرگی برای نظام است

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری امسال دستاورد مهم و بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود:‌ حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری کامل کننده شرکت حماسی و میلیونی مردم در آیین تشییع شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت است.

وی اضافه کرد: همان گونه که مردم با حضور پرشور خود در آیین تشییع شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، دشمنان را ناامید کردند با شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری امسال ضمن عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود بار دیگر خط بطلانی بر ترفندهای دشمنان می کشند.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: شرکت گسترده در آیین تشییع شهدای خدمت که در راه خدمت به خلق و پیشرفت کشور به شهادت رسیدند به دنیا ثابت کرد ملت ایران ایستاده و زنده است برخلاف القائات منفی دشمنان نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را حفظ کرده است و در هیچ کجای دنیا این گونه ارتباط و اعتماد مردمی به نظام حاکم وجود ندارد.

صادقی نسب با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع)‌ و حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد: ازدواج آسان و کم هزینه باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha