تیم ملی والیبال در بحران؛ پائز اخراج شود

تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال ایران در شرایط سختی قرار گرفته و به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون والیبال باید هر چه سریع‌تر نسبت به تغییر کادرفنی این تیم اقدام کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، تیم ملی والیبال ایران، صبح امروز در هفتمین بازی خود در لیگ‌ملت‌ها مقابل بلغارستان قرار گرفت و در حالی که پیش‌بینی می‌شد در این بازی به پیروزی برسد اما این اتفاق رخ نداد تا شاگردان پائز همچنان در حسرت اولین برد در لیگ ملت‌ها باقی بمانند.

اتفاق عجیب تر و در عین حال تاسف‌بار صحبت‌های پائز پس از این بازی بود. وی گفت: «نقطه ضعف ما شخصیت هر کدام از بازیکنان است. آن‌ها نمی‌خواهند همراه هم بجنگند. گاهی اوقات از مبارزه دست می‌کشند در حالی که باید ادامه دهند و به یکدیگر احترام بگذارند. بازیکنان باید برای طرفدراران بجنگند. باید برای والیبال ایران بجنگند و اگر متوجه این موضوع نباشند کار خیلی سخت خواهد شد.»

اینکه ملی‌پوشان والیبال ایران، متوجه این موضوع نیستند که پوشیدن پیراهن تیم ملی چقدر ارزش دارد یک واقعیت است اما پائز نمی‌تواند از زیر بار نتایج تیم ملی شانه خالی کند. او هنوز به یک ترکیب ثابت نرسیده و در هر بازی تیم ملی را با ترکیبی کاملا متفاوت به میدان فرستاد.

در طول همه دوره‌هایی که تیم ملی در لیگ ملت‌ها شرکت کرده سابقه شکست در هفت بازی پشت سر هم نداشته است و پائز باید مسئولیت این نتایج را بپذیرد. با این شرایط به نظر نمی‌رسد با حضور این مربی برزیلی، فرانسوی؛ اتفاق مثبتی در تیم ملی رخ دهد و شاید برکناری او در این مقطع زمانی و پیش از آغاز هفته سوم می‌تواند شوک مثبتی برای این تیم باشد تا حداقل پایان آبرومندانه‌تری در لیگ ملت‌ها برایش رقم بخورد.

کار اصلی میلاد تقوی، پس از لیگ ملت‌هاست تا با جذب یک مربی بزرگ خارجی که بتواند همچون ولاسکو در والیبال ایران ساختار سازی کند تیم ملی قدرتمندی برای ۴ سال آینده تشکیل دهد. هر چند در این میان باید مراقب دلالان مجازی بود تا مربیان بی‌کیفیت را به والیبال ایران تحمیل نکنند.

در طی این مدت تمام برنامه‌های پائز در تیم ملی اجرا و عملیاتی شد ولی دریغ از به دست آوردن یک پیروزی برای والیبال ایران که این موضوع می‌تواند تبعات زیادی برای والیبال داشته باشد.

هدف از جذب مربی خارجی برای تیم ملی برطرف کردن مشکلاتی است که پائز در مصاحبه‌هایش عنوان می‌کند؛ در حالی که برطرف کردن این مشکلات، وظیفه وی به عنوان سرمربی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha