استاندار یزد از اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال برای ساماندهی جاده ابرکوه خبر داد

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: ۲ هزار میلیارد ریال بودجه برای تعریض و ساماندهی جاده دسترسی شهر ابرکوه، مهردشت به مروست اختصاص یافت که طرح پیگیری و اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، " مهران فاطمی " روز جمعه در سفر به ابرکوه در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان افزود: تعریض و ساماندهی این مسیر به دلیل رفت و آمد زیاد و آمار بالای تصادفات ضروری است.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در ابرکوه گفت: کارهای قابل قبولی در شهرستان با همکاری مردم و مسئولان و ادارات انجام شده و ادامه دارد و جای قدردانی است.

این مسئول بیان کرد: در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در ابرکوه تاکنون ۴۸۰ واحد تحویل متقاضیان شهرستان شده و ۶۶۰ واحد دیگر در حال آماده سازی است.

فاطمی بیان کرد: از این تعداد واحد مسکونی ۱۷۰ واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بقیه با همکاری مردم ساخت و ساز می‌شود.

وی گفت: یک سایت ۱۴۰ هکتاری دیگر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابرکوه در حال انجام است که تحقق آن نقش مهمی در تامین منزل مورد نیاز مردم دارد.

استاندار یزد در تدوام نهضت جمعه‌های خدمت به شهرستان ابرکوه سفر کرد و ضمن بازدید از طرح‌های مختلف در جلسه‌ای با حضور مسئولان، مسائل و مشکلات مختلف را مورد بررسی قرار داد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha