۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85501271
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

فیلم |ریزش ساختمان در پاکدشت قربانی گرفت

۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85501271
فیلم |ریزش ساختمان در پاکدشت قربانی گرفت

پاکدشت-ایرنا- فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت به خبرنگار ایرنا در محل حادثه ریزش ساختمانی که بدون مجوز در حال ساخت و ساز بود گفت : ۲ کارگر در این حادثه قربانی شدند و یک کارگر نیز با کمک عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش ایرنا ، در همین ارتباط رییس جمعیت هلال احمر پاکدشت روز جمعه با اشاره به پایان عملیات آوار برداری حادثه ریزش ساختمانی در این شهرستان گفت: در این حادثه دلخراش ۲ کارگر فوت کردند و یک کارگر زنده از زیرآوار خارج شد.

صفر علی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، از پایان عملیات آواره برداری در روستای قلعه نو املاک بخش مرکزی شهرستان پاکدشت خبرداد و اظهارداشت: متاسفانه سازه نامناسب ساختمان باعث ریزش و محبوس شدن ۳کارگر در زیر آوار شد.

وی افزود: ۲کارگر که از اتباع بودند در این حادثه فوت کرده و یک کارگر زنده از زیر آوار خارج و تحویل اورژانس شد.

رییس جمعیت هلال احمر پاکدشت در ادامه با اشاره به تیم های حاضر در محل حادثه عنوان کرد: در این عملیات ۴تیم آوار برداری هلال احمر و یک تیم سگ های زنده یاب استفاده شد که تیم پرتوان عملیاتی در قالب۲۲نفر از نیروهای زبده و جوان هلال احمر امروز تلاش بسیاری کردند.

وی در پایان یادآورشد: با بیرون آوردن سومین کارگر کار تیم عملیاتی به اتمام رسید که پس از تحویل کارگر سوم به اورژانس محل تحویل دیگر نیروها شد و امدادگران به پایگاه بازگشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha