۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85501403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارس جنوبی بوشهر برابر فولاد هرمزگان شخصیت تیمی خود را نشان داد

بوشهر- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: بازیکنان این تیم با برتری در دیداری که از حریف عقب افتاده بودند، شخصیت تیمی خود را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا تامینی جمعه‌شب پس از برتری پنج بر چهار تیمش برابر فولاد هرمزگان، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این برد ارزشمند و نفس‌گیر را به هواداران و همه هم‌استانی‌ها تقدیم می‌کنم.

وی بیان کرد: تیم ما در این دیدار چهار بازیکن مصدوم داشت که مسلم مسیگر و محمداحمدزاده با دشواری تمام خود را به این بازی رساندند و با غیرت بوشهری خود نشان دادند که این شهر قطب و خاستگاه فوتبال ساحلی است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر تصریح کرد: این شخصیت پارس جنوبی بوشهر است که با وجود عقب افتادن از حریف به بازی برمی‌گردد و بازی را به نفع خود تمام می‌کند.

وی اظهار کرد: در این بازی فشار بر تیم بالا بود و بازیکنان به دلیل تمرین‌های فشرده طول هفته از لحاظ بدنی خسته بودند، اما در نیمه اول با تمرکز لازم، بازی زیبایی از خود نشان دادند.

تامینی اضافه کرد: پارس جنوبی در ادامه از حریف چهار گل دریافت کرد، ولی بازیکنان متعصب و هم قسم شده تیم ما توانستند با به تساوی کشاندن بازی و سپس زدن گل برتری، تیم برتر میدان باشند.

وی گفت: همه تیم ها برای بازی مقابل پارس جنوبی با انگیزه بالا ظاهر می‎‌شوند که این شرایط، کار را برای تیم ما دشوار می کند.

تامینی ادامه داد: تیم پارس جنوبی بوشهر تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که در ترکیب شروع کننده بازیکنان از لحاظ انفرادی و فردی و در ترکیب دوم از لحاظ هماهنگی شرایط بسیار بهتری دارند.

وی در خصوص قضاوت داور این دیدار نیز اظهار کرد: در مورد داوری هیچگاه اظهار نظر نکرده ام چراکه داور انسان است و امکان اشتباه دارد و این اشتباه تا زمان وارد نشدن فناوری‌های روز اجتناب ناپذیر است.

پارس جنوبی در هفته ششم رقابت‌ها به مصاف پاس جوان گناوه دیگر نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha