معاون رییس جمهور با شهید خدمت تجدید میثاق کرد

مشهد- ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست که به منظور افتتاح چندین طرح محیط زیستی به مشهد سفر کرده است، پس از حضور در حرم مطهر رضوی و زیارت حضرت رضا (ع)، با حضور بر مزار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، با رئیس جمهور شهید تجدید میثاق کرد.

به گزارش جمعه شب ایرنا، هدف از سفر علی سلاجقه به مشهد، افتتاح چندین طرح زیست محیطی در قالب طرح "یادگار ابراهیم" عنوان شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر دوروزه، افتتاح طرح تصفیه‌خانه چرمشهر، آیین رونمایی و بهره‌برداری همزمان از ۱۲ ایستگاه کنترل و پایش گرد و غبار در استان خراسان رضوی را در برنامه دارد.

مهدی اله پور افزود: شرکت در آیین افتتاح همزمان پنج مرکز تحقیقات زیست محیطی در استان خراسان رضوی و آیین بهره برداری از پاسگاه محیط بانی خادم الرضا(ع) در شهرستان چناران از دیگر برنامه های معاون رییس جمهور در این سفر است.

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی مرکز تحقیقات و فضای محیط زیستی شهرستان مشهد، کلنگ زنی ساخت طرح تیمارگاه حیات وحش استان و معین شرق کشور، بهره برداری از پنج خودرو عملیاتی یگان حفاظت محیط زیست استان از دیگر برنامه های این سفر رییس سازمان محیط زیست است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha