۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85501500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین آب ۲۰ روستای شهرستان سقز با تکمیل مجتمع «باغلوجه»

سنندج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار سقز گفت: تکمیل پروژه نیمه کاره مجتمع آبرسانی «باغلوجه» منجر به تامین آب ۲۰ روستای این شهرستان می‌شود.

به گزارش ایرنا، لقمان ایازی روز شنبه در بازدید از این طرح اظهار کرد: ساخت مجتمع آبرسانی باغلوجه که از چند سال گذشته توسط قرارگاه امام حسن (ع) به عنوان پیمانکار طرح آغاز و اجرای آن با رفع مشکلات پیش روی این پروژه تسریع خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح که اعتبار آن از محل اعتبارات محرومیت زدایی تامین شده است تامین آب ۲۰ روستای این شهرستان از جمله احمدآباد سرا، سرا، باغلوجه، آخکند، قوچاق، بغده کندی، شقویف، کوچک سفلی، کوچک علیا، یازیبلاغی، سرکل، سونج، هبکی و قهرآباد علیا، است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز ادامه داد: یکی از مشکلات اجرای طرح، ساخت ۱.۵ کیلومتر جاده دسترسی به مخزن بود که با پیگیری فرمانداری و با استفاده از ظرفیت معادن، پیمانکاران و راهداری این مسیر به تازگی ایجاد شد.

ایازی یادآور شد: با احداث مسیر، ساخت مخزن تسریع و بعد از ساخت، پمپاژ آب از رودخانه سیمینه در حوزه روستای قهرآباد به داخل مخزن و لوله گذاری شبکه داخلی روستاهای باقی مانده و نیاز به اجرا، انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha