فرماندار تنگستان: ۷۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شد

بوشهر- ایرنا- فرماندار تنگستان گفت: ۷۰ شعبه اخذ رای مردم برای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش بینی شده که ۳۱ شعبه آن سیار است.

«احمد لطفی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با دستور وزیرکشور فرآینده برگزاری انتخابات در شهرستان تنگستان با برگزاری جلسات مقدماتی و تشکیل هیات اجرایی آغاز شده است.

وی افزود: در برگزاری انتخابات جهت رفاه حال مردم شعبه اخذرای سیار با حضور در محله های شهر و روستا و مراکز گردشگری و تفریحی در سطح شهرستان نسبت به جمع آوری آراء مردم اقدام می کنند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: کلیه مقدمات برگزاری انتخابتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در شهرستان انجام شده است.

لطفی ادامه داد: حضور فعال و گسترده مردم تنگستان با مشارکت بیش از ۷۰درصد در انتخابات گذشته که بیشترین مشارکت در سطح استان بوده نشان از ولایتمداری و علاقمندی به نظام است.

وی ادامه داد: حفظ و صیانت از آرای مردم به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه اعضای هیأت اجرایی چهاردهمین ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری مد نظر است.

فرماندار تنگستان یادآور شد: تعیین شعب اخذ رأی و اعضای شعب در اولویت بوده که بر حسب برنامه زمانبندی انتخابات اعلام می شود.

لطفی اضافه کرد: با رعایت اصل بی طرفی، امانت داری، سلامت و امنیت در کنار ایجاد شور و شوق برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha