معاون استاندار بوشهر: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای استان به وزارت کشور اعلام شد

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای استان به وزارت کشور با توجه به پیش بینی افزایش حضور مردم در انتخابات اعلام شد.

به گزارش ایرنا، «اکبر پورات» روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری که با حضور فرمانداران ۱۰ گانه، بخشداران و هیات نظارت استان بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: هیات های اجرایی در استان و شهرستان ها تشکیل شده و در همین زمینه آموزش های لازم به عوامل اجرایی و هیات های اجرایی در دست انجام است.

وی افزود: در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، ستادی با عنوان ستاد مشارکت و قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان ها برای مشارکت حداکثری تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: تقویت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها و حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات در رسانه ها و صداوسیمای مرکز بوشهر در راستای تبیین و اهمیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امری ضروری است.

پورات ادامه داد: احصاء نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته و تقویت نقاط قوت و ترمیم آسیب ها به طور ویژه در انتخابات هشتم تیر ماه مدنظر قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha