۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱
کد خبر: 85501575
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جشن نمادین زوج‌های سمنانی برگزار می‌شود

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱
کد خبر: 85501575
جشن نمادین زوج‌های سمنانی برگزار می‌شود

سمنان - ایرنا - معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سمنان گفت: برگزاری جشن عروسی نمادین برای ۷۰ زوج از جمله برنامه‌های هفته ازدواج در این استان است.

احسان امینیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵۰ عنوان برنامه و برگزاری ۱۱ جشن به مناسبت هفته ازدواج و سالروز وصال امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در استان سمنان، با هدف ترویج و ترغیت جوانان به ازدواج آسان، برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج آسان، ارایه مشاوره رایگان در مراکز مشاوره ازدواج و خانواده و برگزاری نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در استان است.

هفته ازدواج ۷۰ زوج سمنانی در جشنی نمادین به خانه بخت می‌روند

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سمنان افزود: مشاوره رایگان به زوج‌های جوان در ۱۴ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده استان سمنان را که مجوز فعالیت از وزارت ورزش و جوانان دارند، ارایه می‌شود.

وی بیان کرد: زوج‌های متقاضی دریافت مشاوره رایگان می‌توانند به اداره ورزش و جوانان شهرستان خود مراجعه کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سمنان گفت: ۸۰ خیر و خادم در حوزه ازدواج و زوج‌های برتر در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، روستایی و عشایری و دارای توانمندی خاص با حضور مسوولان در جشن‌های مردمی در گرامیداشت هفته ازدواج در این استان تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یکم ذی‌الحجه سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) روز ازدواج و از نوزدهم تا بیست و چهارم خرداد هفته ازدواج نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha