۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85501697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رسانه صهیونیستی: القسام مشابه ۷ اکتبر خطوط دفاعی ارتش را در هم شکست

تهران- ایرنا- یک رسانه رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات اخیر گردان های شهید عزالدین القسام علیه نظامیان این رژیم نوشت که مبارزان فلسطینی خطوط دفاعی ارتش اسرائیل را مشابه آنچه که در هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ روی داد، در هم شکستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، رسانه صهیونیستی «واللا» با اشاره به عملیات نفوذ گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس در پشت خطوط دشمن در رفح و رخنه به دیوار حائل و حمله به مقر فرماندهی ارتش این رژیم نوشت: در ساعت چهار صبح روز پنجشنبه، حدفاصل گذرگاه کرم ابو سالم و حولیت، مراکز دیده بانی ما تحرکات مشکوکی را رصد کردند و نیم ساعت بعد، از حادثه امنیتی در منطقه دیوار حائل خبر دادند. نیروهای گشتی در منطقه، عملیات جستجو را شروع کردند، آنها با نیروهایی رو به رو شدند که نظامیان ما را غافلگیر و به سوی آنها تیراندازی کردند.

این رسانه ادامه داد: ساعت ۵ صبح روز پنجشنبه تبادل آتش میان طرفین صورت گرفت، اعضای حماس با آر پی جی حمله کردند و ارتش اسرائیل با تانک و پهپاد وارد عمل شد و سه نفر را از میان برداشت و فرد چهارم موفق به فرار شد.

واللا افزود: نیروهای القسام که دست به عملیات نفوذ زده بودند، به ۳۰۰ متری شهرک‌ها رسیدند و قصد حمله به شهرک ها و پایگاه‌های نظامی را داشتند، مشابه آنچه که در هفتم اکتبر سال گذشته(۲۰۲۳میلادی) روی داد.

این رسانه اضافه کرد: سئوال مطرح مهم درباره این حادثه، نحوه عبور نیروهای حماس از میان تعداد زیاد نیروهای اسرائیلی در منطقه است که شامل تانک، نفربر، نیروهای پیاده و مراکز دیده بانی بود، با این همه آنها توانستند به سمت نیروهای ما تیراندازی کنند.

رسانه صهیونیستی واللا نوشت: یکی از نیروهای القسام موفق به بازگشت به نوار غزه شد. این رخداد گواه این است که حماس موفق به جمع آوری اطلاعات دقیق از نیروهای ما شده و دست به حمله زده و یکی از نیروهای ما را کشت.

منابع خبری صبح روز پنج‌شنبه از نفوذ تعدادی از رزمندگان مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی و درگیری آنها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که یک تیم از رزمندگان مقاومت فلسطین موفق به نفوذ به اراضی اشغالی در نزدیکی گذرگاه «کرم ابوسالم» در رفح شدند.

بر اساس این گزارش، تل آویو این رخداد را تایید کرد، اما سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی خنثی کردن این عملیات شد و اینکه یک کشته و چند زخمی بیشتر نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha