پذیرش دانشجوی ارشد در دانشکده علوم خانواده/ دانشجویان شبانه خوابگاه ندارند

تهران- ایرنا- دانشگاه تهران از پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده علوم خانواده در سال تحصیلی جدید خبر داد. همچنین داوطلبان دوره‌های نوبت دوم یا شبانه این دانشگاه امکان استفاده از خوابگاه را ندارند.

به گزارش گروه علم و اموزش ایرنا، دانشکده علوم و خانواده امروز (شنبه) با اشاره به اصلاحیه در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۳، اعلام کرد که این دانشکده برای سال تحصیلی جدید در مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد رشته‌های حقوق خانواده، مطالعات زنان گرایش حقوق زن در اسلام و مطالعات زنان گرایش زن و خانواده دانشجو می‌پذیرد.

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران پس از تلاش‌های دو ساله تیم تاسیس و به عنوان یکی از دستاوردهای مرکز مطالعات زنان و خانواده دانشگاه تهران اواخر سال گذشته تاسیس شد. این دانشکده با توجه به نظام مسائل پیچیده و چندوجهی حوزه خانواده و در پاسخ به چالش های فعلی و ارائه راهکارهای نوآورانه مبتنی بر بنیان نظری نوآوری اجتماعی شکل گرفت.

پذیرش دانشجوی ارشد دانشکده علوم خانواده و وضعیت استفاده از خوابگاه برای دانشجویان شبانه

داوطلبان دوره‌های شبانه‌ نمی‌توانند از خوابگاه استفاده کنند

همچنین دانشگاه تهران در اطلاعیه ای ویژه داوطلبان دوره های شبانه (نوبت دوم) و روزانه-شهریه‌پرداز مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد که امکان استفاده از خوابگاه برای دانشجویان دوره های شبانه(نوبت دوم) و روزانه-شهریه پرداز به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha