فعالیت‌های انتخابات ریاست جمهوری معطوف به حضور حداکثری باشد

تبریز - ایرنا - رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه فعالیت ها در انتخابات ریاست جمهوری باید معطوف به حضور حداکثری باشد، اظهار کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی در مدت باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات ضروری است.

به گزارش ایرنا، «تراب محمدی» روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه برگزاری انتخابات در این دوره به لحاظ کوتاه بودن زمان فرایند آن با دوره های قبلی متفاوت است، افزود: تلاش ها برای برگزاری انتخابات وقتی ارزشمند است که منجر به افزایش مشارکت مردم شود.

وی با بیان اینکه چهلم شهدای خدمت با زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همزمان است، گفت: بهتر است فضای معنوی این مراسم با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای آکنده شود.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به ویژگی های شهید آیت الله رئیسی، گفت: وی اسوه رعایت اخلاق انتخاباتی در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری بود.

محمدی، ادامه داد: آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر امسال هستیم و استان در سایه مجاهدت های سربازان و پاسداران امام زمان (عج) و نیروهای نظامی و انتظامی در امنیت کامل است.

وی یادآور شد: با توجه به سرمایه اجتماعی بالای جامعه و تاثیر این دوره از انتخابات در آینده کشور، در این دوره نیز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهیم شد.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: اولویت اصلی ستاد انتخابات در مدت باقی مانده تا برگزاری انتخابات، تلاش برای برگزاری انتخابات با شاخص های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار رسیدگی به امور مردم است.

محمدی، با تاکید بر ممنوعیت حضور مدیران و دست اندرکاران انتخابات در ستادهای انتخاباتی ادامه داد: مسوولان کمیته های‌ ستاد انتخابات استان، فرصت باقیمانده تا برگزاری انتخابات را جدی بگیرند و برنامه های آموزشی فرایند انتخابات را با جدیت دنبال کنند.

انتخابات چهاردهمین دور ریاست جمهوری هشتم تیر ماه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha