استاندار: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در بوشهر مهیا شد

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: زیرساخت های برگزاری انتخابات در ۱۰ شهرستان استان مهیا و دستگاه‌های سنجش احراز هویت وارد شده است.

به گزارش ایرنا، «احمد محمدی‌زاده» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار گرفته و سعی می شود از تمامی ظرفیت ها به خصوص رسانه ها برای یک حضوری حماسی استفاده شود.

وی افزود: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، محل استقرار شعب و صندوق‌های اخذ رأی در استان تعیین شده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز دومین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور اعضای شورای انتخابات، فرمانداران، بخشداران، اعضا هیات نظارت شورای نگهبان استان و فرماندهان بخش‌های نظامی و انتظامی به منظور بررسی شرایط برگزاری انتخابات برگزار شد.

محمدی‌زاده ادامه داد: تمامی زیرساخت های اجرایی در استان و شهرستان ها ایجاد، صندوق ها و محل اخذ رای مشخص و ارتباطات اینترنتی بررسی شده است.

وی افزود: همچنین احکام مسئولان کمیته‌های سیاسی، امنیتی، مالی و پشتیبانی، حقوقی، حراست و استعلامات، فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی، تبلیغات، آموزش و پژوهش صادر شده است.

استاندار بوشهر یادآور شد: این استان دارای مردمی معتقد، ولایتمدار و پشتیبان نظام و انقلاب است که همیشه با حضور پای صندوق‌های أخذ رأی حماسه های ماندگاری خلق کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha