۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85501779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت رطوبت ۸۶ درصد در بندر دیر

۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85501779
ثبت رطوبت ۸۶ درصد در بندر دیر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: رطوبت‌ هوا در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای دیر، عسلویه، کنگان و بوشهر به ترتیب به ۸۶، ۸۲، ۷۹ و ۷۴ درصد رسید.

«پیام مساعدی» روز شنبه گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با ۴۵ درجه بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: روند کنونی دما و رطوبت در چند روز آینده در استان بوشهر بدون تغییری محسوس تداوم دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در پنج روز آینده جوی آرام برای استان و خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود و غبار محلی، شرجی هوا و در بعد از ظهرها وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار در این مدت است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با غبار صبحگاهی می‌شود.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۱:۲۰ ، مد اول دریا ساعت ۰۸:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۴۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۵۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha