۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85501785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

شهرکرد- ایرنا- یادواره ۲۷ شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با عنوان" شهدای مدافع جان" برای نخستین بار در کشور با همزمان با گرامیداشت یاد رییس‌جمهور شهید و شهدای خدمت در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تبریک حلول ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) گفت: برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از مقام شهدا به خصوص شهدای مدافع جان کار ارزشمندی است.

حجت‌الاسلام و المسلیمن محمدعلی نکونام روز شنبه در نشست اعضای نخستین یادواره شهدای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: شهدای جان (شهدای حوزه مبارزه با مواد مخدر) جان عزیز خود را تقدیم کردند تا به جامعه سلامت، روح و نشاط ببخشند و جان بدهند.

وی گفت: این شهدا در مقابل قاچاقچیان مواد مخدر ایستادند تا از جوانان در برابر دام اعتیاد حفاظت کنند.

امام جمعه شهرکرد به گسترش روز افزون مواد مخدر و ترفندهای دشمنان نظام و قاچاقچیان برای جذب جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مبارزه در این عرصه یکی از جهادهای زیبا محسوب می‌شود و کسانی که با این فساد مبارزه می کنند، ماموران نیروی انتظامی یکی از افراد پیشرو در امر مبارزه و پیشگیری از موادمخدر و ریشه‌کنی این بلای خانمانسوز هستند.

به گفته وی، نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با این بلای خانمانسوز است و جمعی از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری از ماموران نیروی انتظامی هستند.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه که دشمن به دنبال تخریب و کوچک شمردن خدمات دولت سیزدهم و رییس جهمور شهید است، گفت: در شرایط کنونی تبیین دستاوردهای دولت یک کار مهم و ارزشی است.

نکونام به حساسیت رییس جمهور شهید نسبت به مساله پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال این است که راه زیبای شهدای خدمت را کمرنگ کند.

۲۲ خردادماه نخستین یادواره شهدای مدافع جان در شهرکرد برگزار می‌شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نخستین یادواره ۲۷ شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با عنوان "شهدای مدافع جان" ۲۲ خردادماه برگزار می‌شود، گفت: این یادواره با گرامیداشت یاد رییس‌جمهور شهید و شهدای خدمت با حضور مسوولان کشوری و استانی و با تجلیل از خانواده‌های معظم این شهدا توسط یک مووسسه مردم نهاد و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

سیروس میرزایی افزود: برای برگزاری این یادواره سه هماهنگی با همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی و نهادهای مردمی و فرهنگی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ شهید مدافع جان از مجموعه نیروی انتظامی استان هستند، گفت: این یادواره با هدف الگو قراردادن این شهدا برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود تا این نسل متوجه شوند که راه خدمت و خیانت را چه کسانی طی می‌کنند.

به گفته وی، این یادواره انتقال دهنده پیام شهدای والامقام است.

کتاب شهدای مدافع جان چهارمحاال و بختیاری چاپ می‌شود

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه برپایی یادواره‌های شهدا یکی از مصادیق تکریم و خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهداست، گفت: اطلاعات و آثار شهدای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جمع‌آوری شده و در قالب کتابی با عنوان "شهدای مبارزه با مواد مخدر چهارمحال‌ و بختیاری" منتشر خواهد شد.

صابر خسروی فارسانی افزود: همچنین تولید محتوا و تهیه فیلم ناظر به شهدای والامقام مدافع جان با همکاری رسانه‌ها انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، پوستر یادواره شهدای مدافع جان استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha