طرح ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان به پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی رسید

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح ۳۶۸ واحدی نهضت ملی گلشهر زنجان که به پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی رسیده است در چهار فاز به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

رضا خواجه ای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶۴ واحد از فاز اول این پروژه به اتمام رسید و به متقاضیانی که پرداخت های خود را تکمیل کرده اند تحویل داده شد.

وی ادامه داد: آورده به موقع متقاضیان عامل مهم در واگذاری هر چه سریعتر این طرح است.

خواجه ای ادامه داد: در حال حاضر فاز دوم این پروژه که شامل ۱۲۰ واحد است در مرحله انتخاب واحد قرار دارد و به زودی به متقاضیان تحویل داده می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌ شود در صورت مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان، فازهای سوم و چهارم نیز تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی یادآور شد: این طرح با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای چهار بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است.

خواجه ای با بیان اینکه هم اکنون بنیاد مسکن استان علاوه بر طرح ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، یک هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان شامل هیدج، صائین قلعه،خرمدره،سلطانیه، قیدار و آببر را در دست ساخت دارد، افزود: پروژه های در دست طراحی، یک هزار و ۳۲۲ واحد به مساحت ۱۶۰ هزار و ۵۲۸ متر مربع است.

وی، رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را دو عامل مهم در ساخت و سازها دانست و افزود: استفاده بهینه از مصالح و تولیدات ساختمانی و توجه به دوام، استحکام و زیبایی موجب شده با نگرشی جدید این سرمایه‌های ملی در طرح نهضت ملی مسکن‌ مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha