۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85501879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند اوراق خودرو در ابهر

۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85501879
انهدام باند اوراق خودرو در ابهر

زنجان – ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انهدام باند اوراق خودروهای سرقتی و دستگیری پنج نفر در یک واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی روز شنبه در تشریح این خبر، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهرستان، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در پی سرقت یک دستگاه وانت پیکان متوجه اوراق خودرو در یک واحد مسکونی شده و این واحد مسکونی را شناسایی و مورد رصد و مراقبت قرار دادند.

نوروزی اظهار داشت: با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، یک نفر سارق در عملیات‌ منسجم در محل اوراق خودرو بازداشت شد و ماموران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت تمام همدستان متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه چهار سارق همدست او که در پرونده دخیل بوده اند شناسایی شد.

وی اضافه کرد: این افراد در مخفیگاهشان دستگیر شدند و ماموران در این عملیات ۲ موتورسیکلت سرقتی دیگر را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت:متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی راهی زندان شدند.

کشف ۱۷ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور(زاجرات)، ۱۷ فقره سرقت کشف شد و هفت نفر دستگیر شدند.

سرهنگ محسن غنیمتی بیان داشت : به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، طرح امنیت محله محور(زاجرات) به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، هفت سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۷ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان ادامه داد: دستگیری هفت سارق و کشف هفت فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره اماکن عمومی، یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت مغازه، یک فقره سرقت دوچرخه، ۲ فقره سرقت احشام و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه خودرو مسروقه (وانت مزد تک کابین) از نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی هفت نفر متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۱۱ دستگاه وسیله نقیله سرقتی در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی بیان داشت: طرح ویژه کشف وسایل نقلیه سرقتی با تمرکز بر مراکز نگهداری و مسیرهای تردد به صورت ویژه اجرایی شد.

این مقام انتظامی افزود: در نتیجه اجرای این طرح سه سارق دستگیر و تعداد ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی شامل ۹ دستگاه خودرو سواری، چهار دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه دوچرخه کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت، افزود: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha